Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:06

Marigold, wat leuk om jou hier ook weer te zien!!! Oude bekende!

Zo leuk allemaal dit!

Bart, kunnen we niet nog een grote boktmeeting proberen te organiseren?

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:07

Gefeliciteerd! *\o/*
Jeetje wat vliegt de tijd!

Ik heb zelf de eerste paar jaar meegelezen toen ik verzorg paarden had, maar na een paar jaar toch ook maar geregistreerd. Al ben ik nooit een active poster geweest, ik heb vele antwoorden gevonden via Bokt.
Helaas ook jaaaren geleden opgelicht via Bokt.

Mooi dat vandaag de dag zoiets als dit toch nog bestaat, ondanks de overload van vele social medias. En dan ook nog zonder een bak reclame of tegen betaling, alleen daarvoor al grote hulde!

Ik mis hier alleen Heike, waar het allemaal om begon. Hoe gaat het met haar? Ik zie dat ze niet meer actief is?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:11

Een 25 jarige Boktmeeting. Ja dat lijkt me wel leuk. Maar kost wel veel uiteraard. Dan zouden alle deelnemers wat moeten bijleggen. En om hoeveel mensen zou het gaan?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Suzanne F. schreef:
Een 25 jarige Boktmeeting. Ja dat lijkt me wel leuk. Maar kost wel veel uiteraard. Dan zouden alle deelnemers wat moeten bijleggen. En om hoeveel mensen zou het gaan?

Ik wil wel meebetalen hoor..
Ik heb geen idee hoe je zoiets moet inventariseren hoor verder.

JespriJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:41

Wauw 25 jaar alweer! Gefeliciteerd bokt! *\o/*

Ik heb zoveel geleerd van bokt. Als 13 jarige maakte ik een account aan zoekende naar meer informatie over paarden. Dat vond ik, maar ik vond veel meer.

Ik kwam al snel in huiskamertopics terecht waar ik vriendschappen opbouwde en waar ik nu nog steeds waardevolle contacten aan over heb gehouden. Toen ik ouder werd ging ik ook naar fotomeetings toe en daar heb ik de liefde voor fotografie ontdekt. Iets wat ook tijdelijk m’n baan geweest is en zonder bokt was dat nooit gebeurd.

Bokt is voor mij heel belangrijk geweest, zeker in mijn puberjaren.

Bart heel erg bedankt voor de moeite die je al die jaren in bokt hebt gestopt. Ik -en ik denk nog veel meer bokkers - ben je daar heel erg dankbaar voor. _/-\o_

Een grote bokt meeting lijkt mij ook heel erg leuk en ik ben ook bereid om eventueel een entreeprijs te betalen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:17

25 jaar al weer en ik mag er al 20 jaar onderdeel van zijn!

En wat hebben we veel meegemaakt met zn alle op bokt.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Super leuk! Gefeliciteerd met jullie verjaardag. 25 jaar alweer en hoe leuk om te kunnen zeggen dat ik er vanaf t begin af aan bij ben geweest.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:48

Gefeliciteerd, Bokt! *\o/*

Echt bijzonder dat een forum zoals dit in het digitale landschap anno 2026 overeind weet te blijven. Niet stuk te krijgen :D Op naar nog eens 25 jaar!

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:23

Ik hang hier nog niet zo lang rond als sommige mensen (sinds juni 2014 volgens mijn profiel) maar bokt is wel een belangrijk onderdeel van mijn leven geworden.
Bijna 3 jaar geleden kreeg ik een behoorlijk random berichtje van _roodvos_ over een op te zetten zwaarsvechtclubje bij mij in de buurt, inmiddels heb ik aan dat zwaardvechtclubje 3 fantastische vrienden (_roodvos_, julius_juut en vikawiek) over gehouden, en heb ik nog meer bokkers mogen leren kennen die ik nu ook zeker tot mijn vrienden reken.
Daarnaast heeft bovengenoemde me ook meegesleept naar een reenactment clubje waar ik nu ook actief ben.
Als koos vriendloos had ik dit nooit verwacht, bij het eerste random pbtje dat in mijn inbox verscheen.

Ik vind het mooi om te zien hoeveel sommige topics losmaakt bij bokkers.
Van een complete siepieknuffel handel en voor elkaar klaar staan bij problemen, tot mensen steunen in hun ziekte en verliezen.
Bokt is een prachtig medium <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:49

Ja dat topic waar mensen Siepies voor elkaar kochten en opstuurden was ook geweldig!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:08

Dit jaar 19 jaar geleden lid geworden nav de dood van mijn fjord door vuurwerk.
Al lang niet meer met paarden bezig, maar ben nog bijna dagelijks op Bokt aan het meelezen.

Gefeliciteerd met 25 jaar Bokt!!

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:51

Feli met Bokt!!

19 4 2003 lid geworden

Dus niet vanaf t begin..

Was "vroegah" een gekkeboel ..

Harde discussies en sarcastische humor

Toen was ik fanatieker.. maar gek nog altijd!!

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:54

Gefeliciteerd Bokt *\%/* **\O/** Y)(^)

Ik zit hier ook al weer 17 jaar .
Ik ben een echte meelezer maar geniet elkedag toch weer van mijn rondje bokt.
Ik ben hier gekomen om dat een ander paardenforum er mee ophield.
Mijn paarden staan al weer 4 jaar in een rusthuis maar kan mijn dagelijkse rondje niet meer missen.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

Gefeliciteerd Bokt! *\o/* *\o/*

Hier alweer 19 jaar lid

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:59

Wat leuk! Ook confronterend aangezien ik hier sinds 2003 zit. :') Ook ik heb nog een steentje bijgedragen, als moderator en nieuwsredactie en de laatste jaren als blogger.

Van harte gefeliciteerd!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

Gefeliciteerd bokt *\o/*

Ik kan me nog herinneren dat we op school in de mediatheek op bokt gingen.
Is bokt niet 1 van de langst bestaande forums?

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Laurora schreef:
Ik hang hier nog niet zo lang rond als sommige mensen (sinds juni 2014 volgens mijn profiel) maar bokt is wel een belangrijk onderdeel van mijn leven geworden.
Bijna 3 jaar geleden kreeg ik een behoorlijk random berichtje van _roodvos_ over een op te zetten zwaarsvechtclubje bij mij in de buurt, inmiddels heb ik aan dat zwaardvechtclubje 3 fantastische vrienden (_roodvos_, julius_juut en vikawiek) over gehouden, en heb ik nog meer bokkers mogen leren kennen die ik nu ook zeker tot mijn vrienden reken.
Daarnaast heeft bovengenoemde me ook meegesleept naar een reenactment clubje waar ik nu ook actief ben.
Als koos vriendloos had ik dit nooit verwacht, bij het eerste random pbtje dat in mijn inbox verscheen.

Ik vind het mooi om te zien hoeveel sommige topics losmaakt bij bokkers.
Van een complete siepieknuffel handel en voor elkaar klaar staan bij problemen, tot mensen steunen in hun ziekte en verliezen.
Bokt is een prachtig medium <3

<3

Ik zit dit jaar 10 jaar op bokt, ik was toen ik me aanmeldde een onwijs onzekere 15 jarige die probeerde zo goed mogelijk voor z'n pony te zorgen zonder iets van kennis of mensen met kennis om me heen. Bokt heeft me onwijs veel geleerd, ik heb het altijd heel fijn gevonden om te kunnen praten over de wat onbekendere aandoeningen zoals CPL, waar mijn vorige paard last van had.
Ik kan door bokt wel zeggen dat ik veel meer kennis heb vergaart en daardoor een betere paardeneigenaar ben geworden.
Van diezelfde _roodvos_ kreeg ik ook een pbtje met hetzelfde aanbod als Laurora, en ik had never nooit niet gedacht dat ik zulke leuke mensen zou ontmoeten en daar vanalles mee zou beleven, laat staan door een pbtje van een bokker die ik nog had gesproken :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Ik zit hier ook al weer 23,5 jaar.

Bokt is een groot deel van mijn leven. Ik heb veel meetings gedaan en zo heel veel bokkers leren kennen. Meer dan 300 gemeet ook. :D

Ik ben zelfs op vakantie geweest met een paar bokkers.
[BEU] Bokt goes Scotland: de updates!
[BM] De échte Echte Griezelmeeting, Deel II (VOL!)

Veel fotomeetings gedaan.

Ik word regelmatig aangesproken door mensen die zeggen 'Hee! Jij bent van Bokt!'. :')

Ik heb ook 2 poezen via Bokt gekregen, eentje ervan leeft nog. De andere is helaas afgelopen juli overleden.

Ik mocht een keer bij Bokker MelanieB op haar springpaard een parcours springen. Doodeng. :=
Ik heb bij meerdere bokkers op hun paard gereden, super tof was dat!

Toen Horse Event nog in Deurne was zijn we ook een paar jaar met een groep gegaan en dan logeerden we in een B&B. Dat waren nog eens tijden. :))

En nu zit ik alweer een tijdje bij de NR mijn ding te doen. :D

Zonder bokt kan ik mij geen leven voorstellen eerlijk gezegd.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Gefeliciteerd Bokt! Wat een mooie mijlpaal.
Bijna 25 jaar geleden wees Dorine mij op Bokt en ben ik ook lid geworden.
Hier in de regio zijn verschillende Bokt-meetings gehouden, daar heb ik leuke Bokkers ontmoet en Dorine-dag zal ik nooit meer vergeten. Ik zal zodadelijk haar gedichtenbundel weer eens openslaan…
Ook al heb ik al jaren geen paard meer, toch log in regelmatig in en lees ik (meestal niet-paard gerelateerde) berichten en reageer af en toe.
Super BartVB, dat je dit forum bent gestart en je ervoor blijft inzetten!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:39

Maar waar is Heike?
Die mis ik nu toch wel.
Zonder haar ook geen bokt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:51

DuoPenotti schreef:
Maar waar is Heike?
Die mis ik nu toch wel.
Zonder haar ook geen bokt.

Heike is al een hele tijd niet meer op Bokt volgens mij.
Edit: Heel af en toe zie ik. Ze leest nog wel mee denk ik. Ik hoop dat alles goed met haar gaat.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:32

Voor mij is bokt echt deel van mijn dagelijks leven geworden. Ik lees veel mee en post in een aantal topics. Dagelijks een heerlijk tijdverdrijf. Ik heb een aantal mensen leren kennen via Bokt, ze zijn waardevol voor mij. Ik heb geen echte vrienden in het dagelijks leven, Bokt is voor mij dus best belangrijk

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

Suzanne F. schreef:
Ja dat topic waar mensen Siepies voor elkaar kochten en opstuurden was ook geweldig!

Dat was een kleine moeite hoor, kerstvreugde verspreiden.
Mijn kat mist haar vriendjes nog steeds!
Afbeelding

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

foxy80 schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat was een kleine moeite hoor, kerstvreugde verspreiden.
Mijn kat mist haar vriendjes nog steeds!
[ Afbeelding ]

Wat een geweldige foto!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:24

25 jaar alweer!

Ik kwam als tiener op bokt in die bekende msn tijd en als ik nu soms oude reacties en topics van mezelf terug lees, auw haha.

Mijn meest belangrijkste Bokt moment is toch echt de dating site in samenwerking met tweakers op 1 april 2013! Dat heeft mij namelijk een relatie van dit jaar 13 jaar en 3 prachtige kinderen opgeleverd <3