MyWishMax schreef:Je schreef het zelf in het bericht erna he? Volledig op de voorhand en eenpootlopers kwam vroeger ook al voor en niet alleen hedendaagse dressuur. Daarom wordt erop gereageerd, omdat je er zelf over begint nadat er gevraagd wordt wat je precies wilt laten zien met die foto.
Verder eens hoor. Van iedereen kan je slechte foto's maken en ook goede foto's zijn momentopnames
Ja je hebt gelijk, ik was te gehaast en was niet duidelijk genoeg in mijn berichten.
Het ging mij voornamelijk om het niet in balans op de voorhand lopen omdat dat in dit topic al meerdere malen naar voren is gekomen. (dus eigenlijk dat er van iedere combinatie wel slechte en goede foto,s te vinden zijn)
De eenpoter term gebruikte ik omdat ik die vaak tegen ben gekomen bij mensen die paarden graag in partjes bekijken. Maar zoals ik al zei was ik niet duidelijk genoeg.

Mooie aanvulling DP, en Rusty was toch een fenomenaal paard die imo niet slecht gereden werd.
En eigenlijk ook wel mooi het besef dat doordat de technologie beter is geworden dat er meer foto,s gemaakt worden en er ook meer opnames zijn van allerlei momenten.