Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:janderegelaa schreef:Glock heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt. Er is zoveel jong talent in Nederland, ze hadden dit prachtig kunnen uitbouwen.
Nee, want de oude, drijvende kracht is overleden en helemaal als het om geld uit ervenissen gaat, gaan even de erven voor het geld kiezen.
Weduwe is jong en wie weet met wie zij al het geld moet verdelen...
En sponsoring kost geld maar brengt weinig in als er niet echt een commerciële merk (auto's /horloge's)
erachter zit.
Dus men gaat voor het hier en nu : kosten eruit en met verkoop geld erin.
Jammer, maar zo is het.
Herinnert zich iemand nog aan San Patrignano ? Sponsor van Franke...
Toen die overleed was het ook erg snel gedaan.
swatch schreef:Iedereen moet even zijn zegje kwijt. Nu op hoefslag weer een column.
Strekking dat het heel goed te begrijpen is, omdat resultaten uitblijven met volledige resultaatlijsten van de heren.
Is misschien wel waar, maar moet dit nou zo?
Dat is dan de reporter die enthousiast dan wel een fles champagne aanneemt bij een gewonnen weddenschap van HP.
Je kunt ook kiezen om er even niet over te schrijven, ook al is het nu nieuws. (Dat zou ik dan sportief vinden)
senna21 schreef:Ik vind het verstandig om niks te delen met de media. Die zijn op zoek naar smeuïge verhalen. Of je nou wel of niet iets deelt, speculaties en wilde verhalen zijn er genoeg.
janderegelaa schreef:sasja0705 schreef:
Nee, want de oude, drijvende kracht is overleden en helemaal als het om geld uit ervenissen gaat, gaan even de erven voor het geld kiezen.
Weduwe is jong en wie weet met wie zij al het geld moet verdelen...
En sponsoring kost geld maar brengt weinig in als er niet echt een commerciële merk (auto's /horloge's)
erachter zit.
Dus men gaat voor het hier en nu : kosten eruit en met verkoop geld erin.
Jammer, maar zo is het.
Herinnert zich iemand nog aan San Patrignano ? Sponsor van Franke...
Toen die overleed was het ook erg snel gedaan.
De drijvende kracht is juist mevr. Glock. Voordat die er was had Glock geen paarden.
Elisa2 schreef:swatch schreef:Iedereen moet even zijn zegje kwijt. Nu op hoefslag weer een column.
Strekking dat het heel goed te begrijpen is, omdat resultaten uitblijven met volledige resultaatlijsten van de heren.
Is misschien wel waar, maar moet dit nou zo?
Dat is dan de reporter die enthousiast dan wel een fles champagne aanneemt bij een gewonnen weddenschap van HP.
Je kunt ook kiezen om er even niet over te schrijven, ook al is het nu nieuws. (Dat zou ik dan sportief vinden)
Toch wel raar ook, want HP zat in een stijgende lijn met Toto..en dat zeg ik terwijl ik echt geen fan ben. Taminau heeft net een succesvol Grand Prix debuut gehad. Dat zijn dus wel hele duidelijke resultaten.
mce schreef:https://www.horses.nl/fokkerij/hannover ... lymbrio-l/
Schockstrand koopt voor 2 miljoen euro driejarige Donkey Boy x Don Olymbrio L
Nou ken ik Schockstrand niet maar voor zulke bedragen ga je als eigenaar makkelijk over de streep
mce schreef:https://www.horses.nl/fokkerij/hannover ... lymbrio-l/
Nou ken ik Schockstrand niet maar voor zulke bedragen ga je als eigenaar makkelijk over de streep
Electra63 schreef:mce schreef:https://www.horses.nl/fokkerij/hannover ... lymbrio-l/
Dat is de samenwerking van Andreas Helgstrand en Schockemohle.
Dus die liggen niet wakker van dit bedrag, denk ik.
swatch schreef:Dat Bart paarden kwijt is, is super jammer. Maar de dochter van de eigenaar leste al bij Dinja. En als je toppers hebt en Dinja zou interesse hebben... dan heb je ook een topamazone.
En Bart krijgt weer andere paarden van die eigenaar.
Zo werkt het een beetje. Dinja raakte Capri Sonne kwijt, die leuke merrie Haute Couture naar Amerika en onlangs Vita.
Nu krijgt ze er een paar toppers bij.
Zal wel in goed overleg met Reesink zijn gegaan, want in principe rijdt ze alleen paarden van Reesink naast Hermes en Hartsuijker.
swatch schreef:Ik zeg niet dat Imposantos van Reesink is. Maar paarden van een andere eigenaar rijden gaat wel in overleg met Reesink.
En met Dinja denk ik ook meer gelegenheid om de paarden internationaal te laten uitbrengen.
DuoPenotti schreef:Ik vraag me wel af hoe plotseling het echt is.
Je weet zelf toch ook wel dat als je niet meer in de kijker kunt rijden het wel eens op gaat houden. Zeker als een contract voorbij is.