Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judass schreef:Laten we eerlijk wezen, er is geen grond om deze dieren in beslag te nemen. Zolang ze een natje en een droogje hebben, niet zichtbaar mishandeld worden of gehouden worden in een met poep besmeurde modderstalling gaat niemand hier toestemming voor verlenen.
Dat neemt niet weg dat dit echt mega stijlloos is en ik medelijden heb met die dieren.
MyWishMax schreef:Maar de gevolgen voor de paarden dan? Het is een paardenforum, nogal logisch dat het welzijn van de paarden het belangrijkste is. En deze persoon heeft advies gevraagt aan mensen met ervaring, maar heeft dat bewust genegeerd toen ze hoorde dat dit een slecht en oneerlijk idee was. Dan geef je dus niks om de paarden.
En ja, dat vind ik heel ernstig van iemand die een professional zegt te zijn.
Luckystory schreef:Ik vind eerlijk gezegd dit topic ernstig.
Het neigt naar online-bashing.
Ongeacht hoe dit meisje de dingen aanpakt, het gaat veel te ver wat er allemaal over haar geschreven wordt en hoe mensen haar in de gaten houden.
Ik denk dat bokkers zich meer bewust moeten zijn van de mogelijke effecten van dergelijk topic waarin iedereen slecht spreekt over 1 persoon.
Luckystory schreef:Dit zijn 8 pagina’s met berichten van mensen die slecht over haar spreken. Mensen die haar niet kennen.
Hoe wil je dat noemen?
Als je echt bezorgd bent, dan spreek je haar aan ofzo. Of je neemt andere actie.
Of misschien is het wel aan mensen in haar omgeving om dat soort dingen met haar te bespreken?
Maar een topic als dit vind ik oprecht erover…
Luckystory schreef:Dit zijn 8 pagina’s met berichten van mensen die slecht over haar spreken. Mensen die haar niet kennen.
Hoe wil je dat noemen?
Als je echt bezorgd bent, dan spreek je haar aan ofzo. Of je neemt andere actie.
Of misschien is het wel aan mensen in haar omgeving om dat soort dingen met haar te bespreken?
Maar een topic als dit vind ik oprecht erover…