Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyj01 schreef:En waar baseer jij dat op? Het zijn alleen maar aannames. Britt vertegenwoordigt de jonge ruiters. Meedoen is belangrijker dan winnen is daar toch nog wel de norm.
Jennyj01 schreef:Enkel in #mci . Je moet maar net weten wat dat betekend. Ik blijf het suggestief vinden.
Doubtless schreef:Jennyj01 schreef:Enkel in #mci . Je moet maar net weten wat dat betekend. Ik blijf het suggestief vinden.
Dat geldt voor het hele bericht. Als je niet weet wat een NK betekent of dressuur, dan snijdt het weinig hout. Misschien even jouw richtlijnen delen met Britt, dan kan ze volgende keer beter proberen om aan jouw eisen te voldoen. Echt afgunstig geneuzel dit.
Jennyj01 schreef:En waar baseer jij dat op? Het zijn alleen maar aannames. Britt vertegenwoordigt de jonge ruiters. Meedoen is belangrijker dan winnen is daar toch nog wel de norm.
Jennyj01 schreef:Het was een kwestie van tijd dat de afgunst kaart werd getrokken. Sorry als ik je idool niet zo super vind als dat jij het vind. Maar afgunstig ben ik absoluut niet. Al kreeg ik een hele manege cadeau van John de Mol zou ik nog niet met haar willen ruilen.