Britt Dekker Nederlands Kampioen dressuur voor Iberische paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 11:23

En waar baseer jij dat op? Het zijn alleen maar aannames. Britt vertegenwoordigt de jonge ruiters. Meedoen is belangrijker dan winnen is daar toch nog wel de norm.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 11:57

fransje23 schreef:
In de L4 is in ieder geval een combinatie die Youngriders rijdt gestart en niet onverdienstelijk.

Persoonlijk denk ik dat het gepast was geweest als Britt op L4 had gestart.
Maar wat ze doet is volledig reglementair.

Young riders = PsG

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 12:22

Als je doel is om samen met je paard op het Europees Kampioenschap te mogen starten, dan is het toch wijzer om niet te hoog te starten en het niet moeilijker te maken voor de combinatie dan nodig is op het moment van je training..
Sowieso zal ze in de opbouw van de training zijn richting het EK.
Je kan een paard nu eenmaal niet het hele jaar door op hoog niveau in training houden. Dus maak je een planning in je training om te pieken op bepaalde momenten in het jaar.
Dat doet iedere sporter.
Ik kan me zo maar voorstellen dat het trainingsniveau nu het beste past bij deze klasse

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 12:26

Jennyj01 schreef:
En waar baseer jij dat op? Het zijn alleen maar aannames. Britt vertegenwoordigt de jonge ruiters. Meedoen is belangrijker dan winnen is daar toch nog wel de norm.

Nou, met de applausgeneratie van tegenwoordig vind ik dat toch wel wat twijfelachtig.

Neemt niet weg dat Britt bij MCI mag starten wat ze wil en volgens mij gaan we daar hier niks aan veranderen.

Zo was ik trouwens gisteren nog plaatselijk kampioen Bospadverkennen voor Dressuurpaarden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 12:39

Veronica2 schreef:
Zo was ik trouwens gisteren nog plaatselijk kampioen Bospadverkennen voor Dressuurpaarden.

_O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 12:42

Jennyj01 schreef:
Enkel in #mci . Je moet maar net weten wat dat betekend. Ik blijf het suggestief vinden.

Dat geldt voor het hele bericht. Als je niet weet wat een NK betekent of dressuur, dan snijdt het weinig hout. Misschien even jouw richtlijnen delen met Britt, dan kan ze volgende keer beter proberen om aan jouw eisen te voldoen. Echt afgunstig geneuzel dit.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 13:05

Doubtless schreef:
Jennyj01 schreef:
Enkel in #mci . Je moet maar net weten wat dat betekend. Ik blijf het suggestief vinden.

Dat geldt voor het hele bericht. Als je niet weet wat een NK betekent of dressuur, dan snijdt het weinig hout. Misschien even jouw richtlijnen delen met Britt, dan kan ze volgende keer beter proberen om aan jouw eisen te voldoen. Echt afgunstig geneuzel dit.

Het was een kwestie van tijd dat de afgunst kaart werd getrokken. Sorry als ik je idool niet zo super vind als dat jij het vind. Maar afgunstig ben ik absoluut niet. Al kreeg ik een hele manege cadeau van John de Mol zou ik nog niet met haar willen ruilen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 13:46

Jennyj01 schreef:

Waar baseer ik wat op? Met wat ben je het niet eens?
Dat sponsoren wel waarde hechten aan een eerste plaats?
Dat mediafiguren regelmatig nieuwswaardig moeten zijn om onthouden te worden?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 13:59

Jennyj01 schreef:
Het was een kwestie van tijd dat de afgunst kaart werd getrokken. Sorry als ik je idool niet zo super vind als dat jij het vind. Maar afgunstig ben ik absoluut niet. Al kreeg ik een hele manege cadeau van John de Mol zou ik nog niet met haar willen ruilen.

Ik zal je meteen uit je excuus helpen: zij is niet mijn idool. Ik heb niks specifiek met dressuur noch met Iberische paarden. Maar als scrollende bokker die random bij dit bericht terecht kwam zie ik in jouw berichten echt onnodig gezuig terug. Maakt mij verder niks uit hoor, jouw feestje. Je blijft gewoon zoeken naar iets om over te zaniken. En ik betwijfel ten zeerste dat je dat doet omdat je het haar zo gunt.

Boras

Re: Britt Dekker Nederlands Kampioen dressuur voor Iberische paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 14:12

Maar om dan maar de afgunstkaart te gaan trekken....

Daar word ik ook altijd heel moe van in een discussie. Dan ben je bij mij opeens af door zo'n onzinargument in te brengen. Jammer.

Doubtless

Re: Britt Dekker Nederlands Kampioen dressuur voor Iberische paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 15:15

Ik zal het noteren boras.