Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Contemplate schreef:'T lijkt gefixed. Hij blijft nu komenNiobe schreef:Ik heb hetzelfde, best irritant. Hopelijk wordt die bug snel opgelost![quote="Cambionn"
Ben ik trouwens de enige waarbij de ranchhand na inhuren 1 keer komt dan niet meer? Moet hem elke dag opnieuw inhuren
[/quote
Ja dat heb ik ook
Courses schreef:Cambionn schreef:Ben ik trouwens de enige waarbij de ranchhand na inhuren 1 keer komt dan niet meer? Moet hem elke dag opnieuw inhuren
Misschien is 'ie 't niet eens met de omstandigheden
JesdaJinn schreef:Ik zie op tiktok al best veel filmpjes van cc met poseplayer en dus poses en nieuwe dekjes en zadels enzo. Iemand al iets gevonden. Waren wel engelse filmpjes
JesdaJinn schreef:Ik zie op tiktok al best veel filmpjes van cc met poseplayer en dus poses en nieuwe dekjes en zadels enzo. Iemand al iets gevonden. Waren wel engelse filmpjes
JesdaJinn schreef:Denk dat het lastige hierin is dat je het model wel kleiner kan maken (dat is niet per se zo heel moeilijk), maar als je niet de hele programering aanpast je dingen krijgt als volwassen sims die op minipaardjes gaan zitten. Met alle rare dingen die animaties dan gaan doen van dien. Alla dit soort taverelen (maar dan om het paardje heen ofc):Oh geweldig thanks!
Iemand nog iets vernomen van een slider zodat je echte shetties kan maken? Die vond ik bij sims 3 echt geweldig
Cambionn schreef:JesdaJinn schreef:Denk dat het lastige hierin is dat je het model wel kleiner kan maken (dat is niet per se zo heel moeilijk), maar als je niet de hele programering aanpast je dingen krijgt als volwassen sims die op minipaardjes gaan zitten. Met alle rare dingen die animaties dan gaan doen van dien. Alla dit soort taverelen (maar dan om het paardje heen ofc):Oh geweldig thanks!
Iemand nog iets vernomen van een slider zodat je echte shetties kan maken? Die vond ik bij sims 3 echt geweldig
[ Afbeelding ]
Normaal zouden interacties en animaties aangepast moeten worden, dan zou het kunnen zonder dit soort issues. Maar dat is wel ff wat meer dan een slider toevoegen die formaat aanpast.