Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:sasja0705 schreef:Verbaast mij dat die FB-sites, Insta, YT, Insta nog actief zijn en niet deactiveerd
Misschien is dat omdat ze vastzitten en geen internettoegang hebben?
sasja0705 schreef:_San87_ schreef:
Misschien is dat omdat ze vastzitten en geen internettoegang hebben?
Zou kunnen.
Maar hemel, het wordt alsmaar beter... net de tweede website bekeken...en als ik zie wie haar grote voorbeeld is, dan verklaart dat een hoop.
Heb die goede man 27 jaar geleden leren kennen en een paar keer ontmoet ( moest over hem schrijven) Hij was toen een van de eerste "gurus" ... charismatische dromer. Leuk was altijd dat hij voor shows en optredens "moeilijke en getraumatiseerde " paarden zocht...en die angebodenen werden steenvast afgewezen,haha.
Ik heb alleen nooit iets gehoord, dat hij een rechter hand had. Weet hier toevallig iemand, wie dat moet zijn?
Want de naam van "de rechter hand" wordt op de website niet genoemd
sasja0705 schreef:_San87_ schreef:[quote
Zou kunnen.
Maar hemel, het wordt alsmaar beter... net de tweede website bekeken...en als ik zie wie haar grote voorbeeld is, dan verklaart dat een hoop.
Heb die goede man 27 jaar geleden leren kennen en een paar keer ontmoet ( moest over hem schrijven) Hij was toen een van de eerste "gurus" ... charismatische dromer. Leuk was altijd dat hij voor shows en optredens "moeilijke en getraumatiseerde " paarden zocht...en die angebodenen werden steenvast afgewezen,haha.
Maar ik heb nooit overmatige of überhaupt geweld bij hem gezien.
En ik heb nooit iets gehoord, dat hij een rechter hand had. Weet hier toevallig iemand, wie dat moet zijn?
Want de naam van "de rechter hand" wordt op de website niet genoemd
sasja0705 schreef:Maar ik ben nu echt nieuwsgierig wie "de rechter hand" van KFH moet zijn... ik zoek mij echt suff en vind niets
Cayenne schreef:sasja0705 schreef:Maar ik ben nu echt nieuwsgierig wie "de rechter hand" van KFH moet zijn... ik zoek mij echt suff en vind niets
Daar was ik ook benieuwd naar!
Ik heb flink moeten zoeken, maar het uiteindelijk gevonden!
Hier zie je zijn rechterhand in actie. Ik heb hem even voor je omcirkeld
[ [url=m/GfzEBs.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Sorry, ik kon het niet laten
Cayenne schreef:sasja0705 schreef:Maar ik ben nu echt nieuwsgierig wie "de rechter hand" van KFH moet zijn... ik zoek mij echt suff en vind niets
Daar was ik ook benieuwd naar!
Ik heb flink moeten zoeken, maar het uiteindelijk gevonden!
Hier zie je zijn rechterhand in actie. Ik heb hem even voor je omcirkeld
[ [url=m/GfzEBs.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Sorry, ik kon het niet laten
SaraViavia schreef:Heb inmiddels ook het tiktok account bekeken en het slaat inderdaad nergens op hoe ze "trainen". En vooral die stomme kop die ze er ook af en toe bij trekken als een paard een "kunstje"doet (lees: stressmoment krijgt). Eerlijk is eerlijk de paarden zien er qua conditie wel goed uit. Ik heb zelf een keer een melding bij de dierenpolitie gedaan over vermagerde paarden die 24/7 op een stukje modder stonden en met 30 graden met een regendeken op, maar dat is schijnbaar niet genoeg aanleiding om eens met de eigenaren in gesprek te gaan, laat staan actie te ondernemen. Dus ik vraag me zeker af wat hier nog meer allemaal is gebeurd. Las hier iets over stroom? Really?