Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Wat hebben mensen toch een raar idee over boa's. Boa is een verzamelterm voor heel veel verschillende functies. Een parkeerwacht is een boa maar bijvoorbeeld ook een conducteur of een boswachter. En aangezien dit in een bos was lijkt het mij waarschijnlijker dat het om een boswachter ging dan om een parkeerwacht. En ik heb zo'n vermoeden dat als in het nieuwsbericht over een boswachter was gesproken in plaats van een boa, dat er heel anders gereageerd zou zijn.
En verder is een ruiterpad in tegenstelling tot wat veel mensen hier denken geen speciaal pad voor paarden, maar een algemeen bospad waar ook paarden toegestaan zijn. Je kan er dus andere mensen tegenkomen en die hebben net zoveel recht om daar te zijn als jij.

Citaat:een ruiterpad in tegenstelling tot wat veel mensen hier denken geen speciaal pad voor paarden, maar een algemeen bospad waar ook paarden toegestaan zijn. Je kan er dus andere mensen tegenkomen en die hebben net zoveel recht om daar te zijn als jij.
Cer schreef:Citaat:een ruiterpad in tegenstelling tot wat veel mensen hier denken geen speciaal pad voor paarden, maar een algemeen bospad waar ook paarden toegestaan zijn. Je kan er dus andere mensen tegenkomen en die hebben net zoveel recht om daar te zijn als jij.
Ik zit een beetje te googlen maar ik vind wel diverse sites waar staat dat een ruiterpad voor ruiters is en dat daar niet gewandeld of gefietst mag worden.
hier in ZH heb je wel degelijk ruiterpaden die naar mijn weten niet voor andere weggebruikers zijn. Is dat in andere provincies anders ?
Sakura789 schreef:Wandelen mag je in principe overal, ook op MTB tracks. Ik zou het alleen niet aanraden.
Sakura789 schreef:Benieuwd welke paden dat zijn, op de grote tracks in het midden van Nederland staat niet op de borden dat je er niet mag wandelen. Daarom ook mijn 'in principe'.
Anoeska27 schreef:

c_alsemgeest schreef:Anoeska27 schreef:
Hier liggen zelfs geocaches op de ruiterpaden. Ben je rustig aan het rijden, komt er ineens iemand uit een boom gesprongen of omhoog uit een kuil. Alleen de mtb routes zijn wel vaak voor alleen mtbers.

[/quote]
karrij schreef:Nou precies , dacht ik ook. Net of ze dit zelf ook bij de hand hebben gehad.
Wachten op je advocaat, ik heb er niet eens 1
Loretta schreef:tamary schreef:Op het moment dat de politie aan je deur staat omdat jij verdacht bent van iets, mond houden en advocaat vragen. Niks zeggen verder, advocaat alles laten doen. Met die blanco start kan de eerste beste pro deo aangewezen net afgestudeerde advocaat je zelfs uitstekend helpen. Praten = jezelf in de nesten werken, ook als je onschuldig bent.
Precies dat ja. Zwijgen als het graf is de enige remedie en dan ook echt zwijgen. Maar dat is heel lastig. Ze hebben een complete truuckendoos vol met psychologische truucjes. Voor je het weet heb je iets teveel gezegd. Ik zou de ruiter om wie het hier gaat dan ook mee willen geven als hij het leest. Om vanaf moment 1 je kop te houden. NIKS zeggen en dan ook echt HELEMAAL NIKS. Als ze aardig doen bedenk dan. Het is niet gemeend. Als ze gaan bluffen over bewijsmateriaal. Ook dan nog steeds. MOND HOUDEN. Wachten op je adcocaat en ondertussen ZWIJGEN, ZWIJGEN en nog eens ZWIJGEN. Laat de advocaat maar uitzoeken of ze wel of niet iets belastends hebben.