Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Wat een topic![]()
![]()
Ik lees echt boel negativiteit denk zeker dat minimaal 90% van de posters hier eens serieus hun commentaar voor zich moeten houden.
Lekker makkelijk om commentaar te geven ..... ze rijden deze paarden stukken beter dan 90% nee 99% van deze posters het zouden doen.
xChanelx schreef:Als dit 80% oplevert, betekent het dat het nog niet perfect is, maar wel meer dan ruim voldoende. Een 8 is toch een 'ga zo door, er is nog wat ruimte voor verbetering'.
xChanelx schreef:Volgens mij proberen de meeste mensen te zeggen dat dit beeld niet beloond zou moeten worden. 80%/gemiddeld een 8 is een score gelijk aan 'goed'. En als ik deze video bekijk, zie ik gemiddeld gewoon geen 8. Dit is niet de 'happy athlete', niet het ogenschijnlijke gemak waar naar gestreefd wordt. Als dit 80% oplevert, betekent het dat het nog niet perfect is, maar wel meer dan ruim voldoende. Een 8 is toch een 'ga zo door, er is nog wat ruimte voor verbetering'.
Ik zou ook echt graag eens beelden zien van dit soort paarden (extreme bewegers) die wél correct voorgesteld worden, puur om te weten hoe het er dan uit zou zien. Ik denk namelijk dat de meeste plaatjes waar naar terug gegrepen wordt niet kloppend zouden zijn voor de combinaties van nu.
@tita: maar je hoeft toch zelf niet tot de wereldtop te behoren om te kunnen zien wat goed of fout is? Ik heb bijv. nul verstand van schaatsen, maar ik zie het wel als iemand bijna onderuit gaat. Mag ik dan niet zeggen 'hé, diegene raakte de balans kwijt?', omdat ik zelf niet schaats?
En een oprechte vraag, word jij blij van het beeldmateriaal dat hier wordt getoond?
bigone schreef:Heel apart dat er meteen gesneerd word dat je zelf Gal of wie dan ook niet kunt of wilt evenaren dat je dan blijkbaar ook niet meer kunt zien of een dier wel of niet goed over de benen loopt. Tja, kijk je alleen naar de voorkant , geweldig net als Totilas. Sommigen hebben een bril op die maar de helft laat zien blijkbaar.
Pittige paard, GP ruiter , allemaal klep dicht jongens.
996981 schreef:bigone schreef:Heel apart dat er meteen gesneerd word dat je zelf Gal of wie dan ook niet kunt of wilt evenaren dat je dan blijkbaar ook niet meer kunt zien of een dier wel of niet goed over de benen loopt. Tja, kijk je alleen naar de voorkant , geweldig net als Totilas. Sommigen hebben een bril op die maar de helft laat zien blijkbaar.
Ik zie de sneren niet zoveel? Ik zie wel mensen die proberen de harde, ongefundeerde meningen van een aantal anderen proberen te nuanceren.
MCE schreef:xChanelx schreef:Volgens mij proberen de meeste mensen te zeggen dat dit beeld niet beloond zou moeten worden. 80%/gemiddeld een 8 is een score gelijk aan 'goed'. En als ik deze video bekijk, zie ik gemiddeld gewoon geen 8. Dit is niet de 'happy athlete', niet het ogenschijnlijke gemak waar naar gestreefd wordt. Als dit 80% oplevert, betekent het dat het nog niet perfect is, maar wel meer dan ruim voldoende. Een 8 is toch een 'ga zo door, er is nog wat ruimte voor verbetering'.
Ik zou ook echt graag eens beelden zien van dit soort paarden (extreme bewegers) die wél correct voorgesteld worden, puur om te weten hoe het er dan uit zou zien. Ik denk namelijk dat de meeste plaatjes waar naar terug gegrepen wordt niet kloppend zouden zijn voor de combinaties van nu.
@tita: maar je hoeft toch zelf niet tot de wereldtop te behoren om te kunnen zien wat goed of fout is? Ik heb bijv. nul verstand van schaatsen, maar ik zie het wel als iemand bijna onderuit gaat. Mag ik dan niet zeggen 'hé, diegene raakte de balans kwijt?', omdat ik zelf niet schaats?
En een oprechte vraag, word jij blij van het beeldmateriaal dat hier wordt getoond?
niet perfect maar wel recent en prettig om naar te kijken (denk ik)
https://www.youtube.com/watch?v=kF20PEySQKk
tita schreef:Het is zo makkelijk om te zeggen dat het een tact fout is of een harde hand of dat beest voor beenzwaaier is of dat ie zo kort loopt, of kort in hals
Het zijn nou eenmaal geen my little ponies en ik denk dat deze paarden ook niet echt geschikt zijn voor de doorsnee ruiter maar na lezen van 3 pagina’s vol met afkeurend kritiek en gezeik denk ik wel eens worden jullie niet moe van jezelf..... echt geen enkel ruiter die in daglicht staat doet het goed.
Dan is het Anky, dan is het van Balen dan is het Gal of we gaan wat lager gezeik bij esmee anders bij Melanie m
Altijd is er wat te zeuren, te dik, te hard, tact fouten, dit niet goed dat niet goed.
Anky afgezeken bij het vleet maar die knollen worden wel oud daar en ontbreken aan niks en als ze wel goed rijden is het...staat alleen op de wei, staat niet in de wei, staat op vlas, rijdt met sporen.
Is gewoon nooit nooit nooit goed
En gros van de mensen rijdt zelf niet eens fatsoenlijk of vinden zichzelf het beste van beste.
Want ook jullie kunnen de intentie hebben ergens vol voor gaan en denken dat je het goed doet voor paard zijn welzijn maar ondertussen rij je um kapot of is dat beest helemaal niet happy
996981 schreef:bigone schreef:Heel apart dat er meteen gesneerd word dat je zelf Gal of wie dan ook niet kunt of wilt evenaren dat je dan blijkbaar ook niet meer kunt zien of een dier wel of niet goed over de benen loopt. Tja, kijk je alleen naar de voorkant , geweldig net als Totilas. Sommigen hebben een bril op die maar de helft laat zien blijkbaar.
Ik zie de sneren niet zoveel? Ik zie wel mensen die proberen de harde, ongefundeerde meningen van een aantal anderen proberen te nuanceren.
rien10 schreef:996981 schreef:
Ik vind t niet mooi. Moet ik ook mijn klep dicht houden?
_San87_ schreef:996981 schreef:
Clipmyhorsehele fijne combi
Daar heb ik helaas geen abonnement.
Babootje schreef:Je neemt me de woorden uit de mond. Ik las dit en dacht: Daar GAAAAAN we weer.
Lekker alle koppen eraf die boven het maaiveld uitsteken.![]()
![]()
Maar gelukkig hebben we de jury(s) nog (de echte, welteverstaan)
996981 schreef:_San87_ schreef:Daar heb ik helaas geen abonnement.
Dan is het wachten tot hij het zelf postmaar ik snap wel als mensen dat niet meer durven, met de komst van het social-media/forum jurykorps
Je wordt tegenwoordig overal, ongevraagd voorzien van de mening van alles en iedereen. Ik snap heel goed dat niet iedereen daar op zit te wachten eerlijk gezegd...
tita schreef:Anky afgezeken bij het vleet maar die knollen worden wel oud daar en ontbreken aan niks en als ze wel goed rijden is het...staat alleen op de wei, staat niet in de wei, staat op vlas, rijdt met sporen.