Caritas schreef:..
7 mei wel, lijkt het. 5 mei zijn er alweer een aantal geannuleerd door de organisatie.
Als ik nu kijk is 7 mei alleen nog in M1 beschikbaar. De andere klasses zijn ook vol
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buxy schreef:Mijn uitslag staat online! Alleen kan ik nergens een protocol vinden,iemand al idee waar die staan?
Citaat:De proef wordt beoordeeld door 1 jurylid. Je protocol voorzien van feedback zijn 3 dagen na het online event beschikbaar in Mijn KNHS: kijk onder UITSLAGEN -> MIJN WEDSTRIJDHISTORIE --> KIES DE WEDSTRIJD WAAR JE AAN DEELGENOMEN HEBT EN KLIK OP DETAILS
Buxy schreef:Wat jij aangeeft daar staat inderdaad de uitslag maar geen protocol.
De score was wat mij betreft hoger als verwacht.. Was voor ons ook de 1e keer in deze klasse dus durf niet te zeggen of het vergelijkbaar is met een gewone wedstrijd. Met protocol kan ik het misschien wat beter weerleggen.
Loei schreef:Jeetje zeg echt alles zit vol. Ik baal echt dat ik in maart, net voor de corona crisis mijn startpas heb aangeschaft. Dit gaat niet werken zo...
MarleenM schreef:Loei schreef:Jeetje zeg echt alles zit vol. Ik baal echt dat ik in maart, net voor de corona crisis mijn startpas heb aangeschaft. Dit gaat niet werken zo...
Misschien even later nog een keer proberen, ik stond op de wachtlijst gisteren en kreeg een melding dat ik opnieuw kon inschrijven want er waren plekken toegevoegd.
Ze zullen nog wel ermee aan het sleutelen zijn hoeveel mensen kunnen deelnemen dat het ook allemaal netjes op tijd beoordeeld kan worden..
Caritas schreef:Enige wat ik kan adviseren is om 's ochtends gelijk de wedstrijdkalender te checken en als er een nieuw event is, direct in te schrijven. In dit geval geldt echt "you snooze, you lose".
Scum schreef:Niet tot 1 week tevoren. Maar tot aan de sluitingsdatum. Staat er een sluitingsdatum op?
Dispar_Vulgo schreef:Buxy schreef:Wat jij aangeeft daar staat inderdaad de uitslag maar geen protocol.
De score was wat mij betreft hoger als verwacht.. Was voor ons ook de 1e keer in deze klasse dus durf niet te zeggen of het vergelijkbaar is met een gewone wedstrijd. Met protocol kan ik het misschien wat beter weerleggen.
Apart! Kijk je wel via de computer? Want ik herinner me nog dat het (nog) niet in de app kan.
Caritas schreef:Scum schreef:Niet tot 1 week tevoren. Maar tot aan de sluitingsdatum. Staat er een sluitingsdatum op?
Ja, inschrijven tot ... is hetzelfde als sluitingsdatum toch? Dat is dus dezelfde datum als het event zelf.
xVerax schreef:Ik vind het ook jammer dat ze er nu al voor mei op staan, ik wil nog even door oefenen en me inschrijven als ik het idee heb dat ik een nette proef kan neerzetten, maar als het zo doorgaat kan ik me straks pas inschrijven voor juni ofzo