Toch geen 1 april-grap, KNHS lanceert online proeven-app

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:41

Caritas schreef:
..
7 mei wel, lijkt het. 5 mei zijn er alweer een aantal geannuleerd door de organisatie.

Als ik nu kijk is 7 mei alleen nog in M1 beschikbaar. De andere klasses zijn ook vol

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:41

Mijn uitslag staat online! Alleen kan ik nergens een protocol vinden,iemand al idee waar die staan? :D

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:47

Buxy schreef:
Mijn uitslag staat online! Alleen kan ik nergens een protocol vinden,iemand al idee waar die staan? :D

Citaat:
De proef wordt beoordeeld door 1 jurylid. Je protocol voorzien van feedback zijn 3 dagen na het online event beschikbaar in Mijn KNHS: kijk onder UITSLAGEN -> MIJN WEDSTRIJDHISTORIE --> KIES DE WEDSTRIJD WAAR JE AAN DEELGENOMEN HEBT EN KLIK OP DETAILS

En? Was de score wat je verwacht had? En vergelijkbaar met normale wedstrijden?

Buxy

Re: Toch geen 1 april-grap, KNHS lanceert online proeven-app

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:52

Wat jij aangeeft daar staat inderdaad de uitslag maar geen protocol.

De score was wat mij betreft hoger als verwacht.. Was voor ons ook de 1e keer in deze klasse dus durf niet te zeggen of het vergelijkbaar is met een gewone wedstrijd. Met protocol kan ik het misschien wat beter weerleggen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:55

Buxy schreef:

De score was wat mij betreft hoger als verwacht.. Was voor ons ook de 1e keer in deze klasse dus durf niet te zeggen of het vergelijkbaar is met een gewone wedstrijd. Met protocol kan ik het misschien wat beter weerleggen.

Apart! Kijk je wel via de computer? Want ik herinner me nog dat het (nog) niet in de app kan.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:56

Jeetje zeg echt alles zit vol. Ik baal echt dat ik in maart, net voor de corona crisis mijn startpas heb aangeschaft. Dit gaat niet werken zo...

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:59

Loei schreef:
Jeetje zeg echt alles zit vol. Ik baal echt dat ik in maart, net voor de corona crisis mijn startpas heb aangeschaft. Dit gaat niet werken zo...

Misschien even later nog een keer proberen, ik stond op de wachtlijst gisteren en kreeg een melding dat ik opnieuw kon inschrijven want er waren plekken toegevoegd.

Ze zullen nog wel ermee aan het sleutelen zijn hoeveel mensen kunnen deelnemen dat het ook allemaal netjes op tijd beoordeeld kan worden..

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 09:59

Ik vind het ook jammer dat ze er nu al voor mei op staan, ik wil nog even door oefenen en me inschrijven als ik het idee heb dat ik een nette proef kan neerzetten, maar als het zo doorgaat kan ik me straks pas inschrijven voor juni ofzo :+

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:02

MarleenM schreef:
Loei schreef:

Misschien even later nog een keer proberen, ik stond op de wachtlijst gisteren en kreeg een melding dat ik opnieuw kon inschrijven want er waren plekken toegevoegd.

Ze zullen nog wel ermee aan het sleutelen zijn hoeveel mensen kunnen deelnemen dat het ook allemaal netjes op tijd beoordeeld kan worden..

Ik sta inderdaad op de wachtlijst nu voor de 5e. Ben heel benieuwd.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:02

Als het normale wedstrijd reglement geldt, dan zou je je ook alvast kunnen inschrijven en kosteloos tot 1 week van te voren kunnen afmelden. Toch?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:05

Loei schreef:

5-5 is er in de Paarden B nog een plekje!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:06

Enige wat ik kan adviseren is om 's ochtends gelijk de wedstrijdkalender te checken en als er een nieuw event is, direct in te schrijven. In dit geval geldt echt "you snooze, you lose".

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:10

Caritas schreef:
Enige wat ik kan adviseren is om 's ochtends gelijk de wedstrijdkalender te checken en als er een nieuw event is, direct in te schrijven. In dit geval geldt echt "you snooze, you lose".

Niet helemaal waar, gisteren werden er s'middags nieuwe aan toegevoegd. Gewoon de hele dag f5 ingedrukt houden dan komt het vanzelf ;)

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:13

Hele gekke vraag misschien, maar moet je ook gelijk betalen als je op de wachtlijst komt? Of betaal je pas als er plek is? Anders financier je volgens mij wel heel erg de knhs?

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:15

Dispar_Vulgo schreef:
Als het normale wedstrijd reglement geldt, dan zou je je ook alvast kunnen inschrijven en kosteloos tot 1 week van te voren kunnen afmelden. Toch?

Dat zou best wel eens zo kunnen zijn ja.. Geen idee :+

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:16

Niet tot 1 week tevoren. Maar tot aan de sluitingsdatum. Staat er een sluitingsdatum op?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:18

Als het echt zo'n succes is zullen ze de komende tijd wel proberen om het op te gaan schalen. Maar ze zullen toch klein moeten/willen beginnen om de eerste problemen er uit te halen.
Als er meteen 200 mensen starten en er gaat iets mis krijg je wel heel veel gezeik over je heen.

Dus gewoon aangeven dat je had willen starten. Dan zal de KNHS vast gaan kijken of en wanneer ze kunnen opschalen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:20

Scum schreef:
Niet tot 1 week tevoren. Maar tot aan de sluitingsdatum. Staat er een sluitingsdatum op?

Ja, inschrijven tot ... is hetzelfde als sluitingsdatum toch? Dat is dus dezelfde datum als het event zelf.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:22

Scum schreef:

Ja de sluitingsdatum is op de dag zelf. Dus wedstrijd van 21-4 staat dit:
Inschrijven vanaf: 27-3-2020 07:00
Inschrijven tot: 21-4-2020
Bijschrijvingen t/m: 21-4-2020 23:59

Dus lijkt me niet dat je kosteloos tot vorige dag kan afmelden?

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:23

Dispar_Vulgo schreef:
Buxy schreef:

Apart! Kijk je wel via de computer? Want ik herinner me nog dat het (nog) niet in de app kan.

ik kijk via de computer ja, de wedstrijd staat er ook netje als verwerkt en m'n punten staan er ook alleen zie ik geen protocol of knop om die op te vragen

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:24

Er staat dat ze drie dagen na het evenement beschikbaar zijn. Ze zullen alle protocollen wel tegelijk uploaden denk ik als alle uitslagen binnen zijn.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:26

Sakura789 schreef:
Loei schreef:

5-5 is er in de Paarden B nog een plekje!

Is een wachtrij helaas. Maar heb me wel voor de wachtrij ingeschreven :')

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:26

Caritas schreef:
Scum schreef:

Ja, inschrijven tot ... is hetzelfde als sluitingsdatum toch? Dat is dus dezelfde datum als het event zelf.

Inderdaad. Je zou dus tot hee lkort van tevoren moeten kunnen annuleren en je geld terugkrijgen.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:28

Wat balen dat het steeds zo snel vol zit. Ik snap wel waarom hoor, maar ik wacht nog maar even met een lidmaatschap regelen en dergelijke, ik wil namelijk ook eerst maar eens een dagstartpas, denk ik. En als ik het zo lees is het nogal een gedoe, eerst een dagstartpas voor de juiste dag en tegen de tijd dat dat geregeld is, zit het evenement vol :+

Ik ga eerst nog wel een rondje rijden voor We All Ride. Even mijn bak organiseren en wat proeven oefenen :))

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 10:55

xVerax schreef:
Ik vind het ook jammer dat ze er nu al voor mei op staan, ik wil nog even door oefenen en me inschrijven als ik het idee heb dat ik een nette proef kan neerzetten, maar als het zo doorgaat kan ik me straks pas inschrijven voor juni ofzo :+

Haha, inderdaad, dit heb ik ook. Ik moet eerst weer een startpas aanvragen en het is nogal jammer als je de startpas aanvraagt en dan pas een maand later kan meedoen ofzo. :')