SpeechLess schreef:Oké, wie heeft er ook een enquête gekregen via pb? Ik durf hem niet in te vullen![]()
Ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:De enquête is écht bedoeld om gewoon zoveel mogelijk input te krijgen over wie onze gebruikers zijn. Op die manier kunnen we Flarum gaan inzetten zodat die voor iedereen fijn (en leuk!) is om te gebruiken
Marjo schreef:De enquête is écht bedoeld om gewoon zoveel mogelijk input te krijgen over wie onze gebruikers zijn. Op die manier kunnen we Flarum gaan inzetten zodat die voor iedereen fijn (en leuk!) is om te gebruiken
MariaMaaike schreef:Marjo schreef:De enquête is écht bedoeld om gewoon zoveel mogelijk input te krijgen over wie onze gebruikers zijn. Op die manier kunnen we Flarum gaan inzetten zodat die voor iedereen fijn (en leuk!) is om te gebruiken
Ik begin nu ook te twijfelen. Want wat voor voor nut het heeft om te weten in wat voor bed ik slaap? Dat staat toch echt helemaal los van Bokt of mijn bokt-gedrag