KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:09

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:46

Janine1990 schreef:

Sterke verklaring! De beerput gaat steeds harder stinken en er past geen deksel meer op!

Alleen de verklaring van Rens Plandsoen was m.i. al sterk genoeg maar sommigen hebben meer nodig om overtuigd te worden. Aan de verklaring van Rens twijfelde ik al niet omdat zij echt niet zo dom is om na overleg met haar advocaat ongefundeerde zaken ter sprake te brengen. Als je daarin niet zeker staat word je geheid juridisch afgebrand door de KNHS..

Wat mij overigens wel opvalt is dat het persbericht van de KNHS niet door alle regio's op hun website en Facebook is geplaatst, Overijssel en Zuid Holland hebben dit wel gedaan, een paar andere regio's alleen op hun website maar ook een aantal die nog niets hebben gepubliceerd. Misschien gebeurd dit na het weekend, we wachten af!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:26

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:53

Iris965 schreef:
De zoektocht is geopend...

http://www.horses.nl/algemeen/knhs-opent-zoektocht-naar-interim-algemeen-directeur/

Bij de reacties onder het Facebook bericht (waar veel boze poppetjes staan ipv likes := ) begrijp ik eruit dat dit ook veel kosten met zich meebrengt?

Citaat:
Voor de KNHS gaat de voorkeur uit naar een onafhankelijk persoon buiten de paardensport.

:')

Interimmers kosten altijd een hele hoop centjes... Meer dan eigen dienst... ;)

Maar het is vooral hilarisch dat ze zoeken wat ze hadden...

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:05

Die twee intermediairs zullen ook niet goedkoop zijn.
Vriendjes van?!?!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:47

PaysBas schreef:
Die twee intermediairs zullen ook niet goedkoop zijn.
Vriendjes van?!?!

Gooi er maar een paar ton tegen aan...Gelukkig was bezuinigen niet nodig #sarcasme

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:54

Echt bizar dit alles, ik denk dat dit alles de roep om een nieuwe bond alleen maar luider maakt!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:30

En Jacob Melissen zijn platform is echt een uiting van een gefrustreerd mannetje.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 22-12-17 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: puntjes uit naam verwijderd

cupido1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:35

Nou heb ik niet heel veel verstand van faillissementen.
Maar ik zou bijna zeggen.....laat ze maar veel geld uitgeven aan een interim directeur en intermediairs. Nog een aantal meer leden die uit onvrede het lidmaatschap opzeggen en daar is het faillissement van de KNHS.

Dan kan er een nieuwe bond opgericht worden en zijn we eindelijk van ze af.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 12:59

Kan het huidige bestuur van de KNHS nog objectief zijn of zijn ze een constructie voor wachtgeld aan t opstellen? Want 1 ding is zeker ze gaan voor eigen winst en dat vd andere vriendjespolitiek om zo hun positie te behouden.
Is het jullie ook opgevallen dat je via internet helemaal plat wordt gegooid met hun verzekeringsdeal met M.eeuwis? Vraag me af wat daarvan de kleine onvoordelige regeltjes van zullen zijn.
Krijg er geen betrouwbaar gevoel van en jullie dan?

Ook het feit dat veel mensen dus hun ruiterbewijs kwijt zijn geraakt omdat ze zich onvolledig hebben laten informeren. Aparte transparante gang van zaken. Vergeet niet de rechtzaak die de KNHS tegen de SRR had aangespannen mbt alleen recht.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:17

PaysBas schreef:
En J.acob M.elissen zijn platform is echt een uiting van een gefrustreerd mannetje.

Heb het ook gelezen. Was verbaasd...
Enige wat ik dacht: Wat zit hier achter?!?! Is hij neutraal?

En de nieuwe directeur zoeken ze ook buiten de paardensport, dus dan zou ik als ik hem was daar maar weer een column over schrijven om zijn gal te spuwen. Heb verder wel vele andere goede columns van hem gelezen maar deze vond ik bovenmatig zurig en zonder echte argumenten wat mij van mening zou doen veranderen of zou denken Goh, daar had ik nog niet aan gedacht, daar heeft hij gelijk in.
Er stonden maar een paar correcte/zinnige dingen in, zoals over de "balsporten".

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:36

Ik denk dat alleen een volledige reorganisatie dit nog kan oplossen.

@PaysBas: ik heb de petitie in je onderschrift ook even ingevuld en gedeeld op fb.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:56

paardje schreef:

@PaysBas: ik heb de petitie in je onderschrift ook even ingevuld en gedeeld op fb.

Dank je wel paardje!
Denk dat in de regio waar jij zit vele startpas houders niet op de hoogte zijn van de sluimerende tarief verhoging die opkomst is.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 14:58

Rivano schreef:
PaysBas schreef:
En J.acob M.elissen zijn platform is echt een uiting van een gefrustreerd mannetje.

Heb het ook gelezen. Was verbaasd...
Enige wat ik dacht: Wat zit hier achter?!?! Is hij neutraal?

En de nieuwe directeur zoeken ze ook buiten de paardensport, dus dan zou ik als ik hem was daar maar weer een column over schrijven om zijn gal te spuwen. Heb verder wel vele andere goede columns van hem gelezen maar deze vond ik bovenmatig zurig en zonder echte argumenten wat mij van mening zou doen veranderen of zou denken Goh, daar had ik nog niet aan gedacht, daar heeft hij gelijk in.
Er stonden maar een paar correcte/zinnige dingen in, zoals over de "balsporten".

Misschien komt zijn naam ook naar voren in de begroting. En houdt hij niet van dit transparante filter en kijkt het liefste met een roze bril naar zijn eigen.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:11

PaysBas schreef:
paardje schreef:

Dank je wel paardje!
Denk dat in de regio waar jij zit vele startpas houders niet op de hoogte zijn van de sluimerende tarief verhoging die opkomst is.

De rumoer over het KNHS valt hier inderdaad mee t.o.v. andere regio's waar ik kom. De petitie is een goed initiatief. Ik hoop dat er wat mee wordt bereikt.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:21

wat wordt er dan op het platform can j. melissen gezegd? heb de petitie ook ondertekend, hoop dat het wat brengt.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 21-12-17 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: puntjes uit naam verwijderd

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:41

paardje schreef:
Citaat:

Dank je wel paardje!
Denk dat in de regio waar jij zit vele startpas houders niet op de hoogte zijn van de sluimerende tarief verhoging die opkomst is.[/quote van Paardje;

De rumoer over het KNHS valt hier inderdaad mee t.o.v. andere regio's waar ik kom. De petitie is een goed initiatief. Ik hoop dat er wat mee wordt bereikt.

Misschien op t prikbord hangen van Edy.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:45

PaysBas schreef:
paardje schreef:

Zal het wel in de facebookgroep gooien ;)
Laatst bijgewerkt door paardje op 21-12-17 16:14, in het totaal 2 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:47

Bijzonder hoe hij stelt dat er een gezond financieel beleid is gevoerd omdat hij de voormalig penningmeester kent en die de huidige heeft voorgedragen. Gezond financieel beleid terwijl er grootscheepse tekorten zijn.

Ik voel een kleine discrepantie.

Het lijkt mij eerder dar de heer Melissen als onderdeel van ‘the old boys network’ niet geheel onbevooroordeeld aan het schrijven is.

Nu zijn de door hem geschreven toch al van een bijzonder laag journalistiek niveau, maar dit is wel heel ernstig.

Ik lees alleen maar zijn mening, zonder daar enig echt belangwekkende fundatie aan toe te voegen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:59

Pinnokio en Calimero gevoel. Hopelijk heeft hij wel kaartjes voor de Musical Srooge om niet zo verbitterd aan het zijn dat z’n kristallen huisje er niet meer is.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:59

Ik vond die opmerking op financieel gezond beleid ook op zijn minst opmerkelijk!
Dan het verwijt van iemand van buiten af! Wat wil het KNHS nu juist iemand van buiten af 8)7 .
Heel apart. Het argument dat hij de penning meester kent vind ik nu ook niet echt goed argument.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:35

vienna1987 schreef:
Ik vond die opmerking op financieel gezond beleid ook op zijn minst opmerkelijk!
Dan het verwijt van iemand van buiten af! Wat wil het KNHS nu juist iemand van buiten af 8)7 .
Heel apart. Het argument dat hij de penning meester kent vind ik nu ook niet echt goed argument.

Misschien mist hij z’n zakelijke dinertjes.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:48

bedankt voor het delen. vind het sowieso een heel onsympathieke man, los van dit. en dit artikel vind ik ook wel erg laag niveau.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:27

paardje schreef:
PaysBas schreef:

Zal het wel in de facebookgroep gooien ;)

Helaas, tot nu toe wil niemand tekenen. Denk dat ze totaal niet weten wat er speelt.