Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:
Citaat:Voor de KNHS gaat de voorkeur uit naar een onafhankelijk persoon buiten de paardensport.
Iris965 schreef:De zoektocht is geopend...
http://www.horses.nl/algemeen/knhs-opent-zoektocht-naar-interim-algemeen-directeur/
Bij de reacties onder het Facebook bericht (waar veel boze poppetjes staan ipv likes) begrijp ik eruit dat dit ook veel kosten met zich meebrengt?
Citaat:Voor de KNHS gaat de voorkeur uit naar een onafhankelijk persoon buiten de paardensport.
PaysBas schreef:En J.acob M.elissen zijn platform is echt een uiting van een gefrustreerd mannetje.
paardje schreef:Ik denk dat alleen een volledige reorganisatie dit nog kan oplossen.
@PaysBas: ik heb de petitie in je onderschrift ook even ingevuld en gedeeld op fb.
Rivano schreef:PaysBas schreef:En J.acob M.elissen zijn platform is echt een uiting van een gefrustreerd mannetje.
Heb het ook gelezen. Was verbaasd...
Enige wat ik dacht: Wat zit hier achter?!?! Is hij neutraal?
En de nieuwe directeur zoeken ze ook buiten de paardensport, dus dan zou ik als ik hem was daar maar weer een column over schrijven om zijn gal te spuwen. Heb verder wel vele andere goede columns van hem gelezen maar deze vond ik bovenmatig zurig en zonder echte argumenten wat mij van mening zou doen veranderen of zou denken Goh, daar had ik nog niet aan gedacht, daar heeft hij gelijk in.
Er stonden maar een paar correcte/zinnige dingen in, zoals over de "balsporten".
PaysBas schreef:paardje schreef:Ik denk dat alleen een volledige reorganisatie dit nog kan oplossen.
@PaysBas: ik heb de petitie in je onderschrift ook even ingevuld en gedeeld op fb.
Dank je wel paardje!
Denk dat in de regio waar jij zit vele startpas houders niet op de hoogte zijn van de sluimerende tarief verhoging die opkomst is.
paardje schreef:Citaat:
Ik denk dat alleen een volledige reorganisatie dit nog kan oplossen.
Dank je wel paardje!
Denk dat in de regio waar jij zit vele startpas houders niet op de hoogte zijn van de sluimerende tarief verhoging die opkomst is.[/quote van Paardje;
De rumoer over het KNHS valt hier inderdaad mee t.o.v. andere regio's waar ik kom. De petitie is een goed initiatief. Ik hoop dat er wat mee wordt bereikt.
PaysBas schreef:paardje schreef:
De rumoer over het KNHS valt hier inderdaad mee t.o.v. andere regio's waar ik kom. De petitie is een goed initiatief. Ik hoop dat er wat mee wordt bereikt.
Misschien op t prikbord hangen van Edy.
vienna1987 schreef:Ik vond die opmerking op financieel gezond beleid ook op zijn minst opmerkelijk!
Dan het verwijt van iemand van buiten af! Wat wil het KNHS nu juist iemand van buiten af.
Heel apart. Het argument dat hij de penning meester kent vind ik nu ook niet echt goed argument.