wat een naar nieuws zeg. Hopelijk is het iets tijdelijks en gaat ze snel de goede kant op. Tot die tijd volhouden en nog harder gaan duimen.
joey2010
Geplaatst: 12-07-17 18:11
Jammer dat er nog zoveel onzekerheid is op dit moment. Ik duim nog altijd op een goed herstel.
Anoniem
Geplaatst: 12-07-17 18:13
Ah gatsie wat een nare update.... Ik zal een kaarsje voor Linge branden en hopen op een voorspoedig herstel. Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor jullie, nogmaals heel veel sterkte!
Pferdchen
Geplaatst: 12-07-17 18:13
Blijven pittige berichten om te lezen. Wat een grote zorg voor jullie. Wens jullie opnieuw heel veel sterkte en heel veel positieve ontwikkeling toe
Percy
Geplaatst: 12-07-17 18:15
Niet de update waar ik op hoopte. Heel veel sterkte en ik ga heel hard voor haar duimen.
Ben blij dat mijn kaartje toch is aangekomen ondanks het gebrek aan de vermelding van Nederland. Lief dat je me daarover een pb stuurde.
Pffff Annebe, wat heftig. Zo maak je een lekker ritje en zo heb je zulke grote zorgen om je kind. Het klinkt alsof jullie nog een hele weg voor de boeg hebben. Dikke knuffel voor jullie!
Wat heftig, duim heel hard dat ze iedereen versteld gaat laten staan en toch snel hersteld!
Sab123
Geplaatst: 12-07-17 18:30
Als stille meelezer wil ik bij deze toch aangeven dat mijn gedachte vaak bij jullie zijn. Heel veel sterkte in deze zware periode en ik hoop mee op een goed herstel!
Jeetje Annebe wat een klote nieuws. Je klinkt er heel vlak onder maar dat herken ik nog wel van mezelf in een vergelijkbare situatie. Je wordt geleefd en gaat in overlevingsmodus... Pas alsjeblieft ook goed op jezelf. Neem je rust in het RMDH, laad op en als je de kans hebt; praat daar met een maatschappelijk werker. Ze zijn er niet voor niets.
Heel erg veel sterkte
Noukie
Geplaatst: 12-07-17 18:53
Wat een naar ongeluk en wat een ongelofelijke pech! Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal, hopelijk komt ze er toch goed uit!
khirshanta
Geplaatst: 12-07-17 19:02
Pfff...vreselijk. Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop.
Tja- het blijven paarden; die kunnen altijd schrikken. Van het weekend hebben Muis en ik nog heel veel geluk gehad.
Wat een verschikkelijke gebeurtenis zeg, heel veel sterkte aan haar ouders, en aan haarzelf.
Godzijdank waren er mensen die konden reanimeren, en is het gelukt. Die kans alleen al is zo akelig klein...
spatter
Geplaatst: 12-07-17 19:07
Bah, niet de update waar we op hoopten maar hopelijk in kleine stapjes toch vooruit en ik duim voor een wondertje
Inderdaad niet zo positief als gehoopt...maar het is ook nog maar heel pril natuurlijk! Haar lijf is vast heel druk bezig om de boel weer op de rit te krijgen.
Misschien staat het er over 1 of 2 weekjes al veel beter voor, daar duim ik voor
Nog niet de update waar iedereen op hoopt. Wat zullen jullie als ouders en directe familie en vrienden toch een hoop zorgen hebben. Met zelf een dochter van 7 en een zoon van 6 ken ik de zorgen die je zo op gewone dagen al eens kunt hebben, laat staan als je zoiets overkomt.
Mijn gedachten zijn meerdere keren per dag bij jullie, en ik zal ook hopen en duimen voor een spoedig herstel voor jullie lieve dochter.
Helaas geen grote goede update. Maar wel inimini stapjes. En dat zijn er ook alvast de goede kant op. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
dieseltje
Geplaatst: 12-07-17 20:00
Heel veel sterkte, mijn dochter is ook 7 en ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen hoe jullie je nu voelen. De onzekerheid, angst, verdriet... Ik hoop dat Linge heel gauw weer goed bijkomt en weer een echt 7 jarig meisje-meisje mag zijn!