Dallista schreef:Zie dat Beezie Madden kennelijk ook niet start. Team USA dus ook geen streepresultaat.Peesblessure
santje44 schreef:Hoop voor Jur Vrieling dat de andere Nederlanders foutloos rijden en hij niet hoeft te starten.Hij start sowieso niet.
santje44 schreef:Hoop voor Jur Vrieling dat de andere Nederlanders foutloos rijden en hij niet hoeft te starten.Ook al doen ze het slecht, hij heeft zich teruggetrokken en rijdt niet.
santje44 schreef:Hoop voor Jur Vrieling dat de andere Nederlanders foutloos rijden en hij niet hoeft te starten.Hij heeft aangegeven dat hij sowieso niet start
karijn schreef:Nick Skelton, een routinier. Big Ben heette dat paard toch, tig jaar geleden?Bij mij gaat ook een 'belletje rinkelen'.
mirjamalvaro schreef:Dallista schreef:Zie dat Beezie Madden kennelijk ook niet start. Team USA dus ook geen streepresultaat.PeesblessureOch arme. :-(
DideH schreef:santje44 schreef:Hoop voor Jur Vrieling dat de andere Nederlanders foutloos rijden en hij niet hoeft te starten.Hij heeft aangegeven dat hij sowieso niet start O dat had ik niet gelezen nog.In de start lijst staat hij namelijk nog wel.
karijn schreef:Nick Skelton, een routinier. Big Ben heette dat paard toch, tig jaar geleden?deze is Big star Big Ben was van Ian Millar jaren terug voor Canada !! wereldklasse toen
Berdien schreef:Wát een parcours zeg Allemachtig. En ik vind een steiltje van 40 cm al eng Geen zorgen. Ik ook.