Thomas schreef:Wat zit hij moeilijk op zn paard zeg, kreeg even het idee dat ik naar de paralympische spelen keek.
Jammer van de wissels.
Ik dacht dat ik de enige was

Nette proef inderdaad, heel jammer van de 2 foutjes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Thomas schreef:Wat zit hij moeilijk op zn paard zeg, kreeg even het idee dat ik naar de paralympische spelen keek.
Jammer van de wissels.
Ik dacht dat ik de enige wasHeel verkrampt, alsof ie geen nek heeft!
Nette proef inderdaad, heel jammer van de 2 foutjes!
Queen123 schreef:Vond het een fijne proef om naar te kijken. Bayro is inderdaad een prachtig paard! Jammer van de 2 foutjes, maar toch een nette score!
Heb niet gezien wat jullie omschrijven, dat Tim er niet heel goed uit zou zien. Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is...
Het viel mij trouwens wel op dat de jury bij M een stuk lager jureert dan de andere 2 juryleden.
Fleur_Laura schreef:Queen123 schreef:Vond het een fijne proef om naar te kijken. Bayro is inderdaad een prachtig paard! Jammer van de 2 foutjes, maar toch een nette score!
Heb niet gezien wat jullie omschrijven, dat Tim er niet heel goed uit zou zien. Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is...
Het viel mij trouwens wel op dat de jury bij M een stuk lager jureert dan de andere 2 juryleden.
Bij de check stapte hij meteen af en kreeg een flesje water van iemand aangereikt. Deze dronk hij op terwijl hij een beetje voor zich uit stond te kijken. Daarna hielp iemand hem leek het ook nog op zijn jasje open te doen..