Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aslo schreef:Volgens Greve bestaat de paardenbeul niet, er even vanuit gaande dat hij goed gequoteerd is. Ik concludeer daaruit dat dus in alle andere gevallen er geen beul aan te pas is gekomen. Indien hij dit vindt dan ben ik een andere mening toe gedaan.
Jannepauli schreef:BMHP schreef:[Hieruit mag ik concluderen dat Jannepauli die kennis wel heeft?
En ook de kennis van het criminele circuit, hoe kom je daar aan vraag ik me dan af?
Ik vind het belagelijke argumenten om jouw mening over dit geval te ondersteunen.
Greve heeft nergens gezegd forensich expert te zijn, ook heeft hij geen mening over de andere zaak gegeven. ik ben benieuwd naar de link waar hij zich uit over de andere zaak. Anders mag iets zorgvuldiger zijn in je commentaar.
Maar dan misschien beginnen met iets zorgvuldiger te lezen? Ik beweer niet dat Greve zegt dat hij een forensisch expert is, noch dat hij zich uit over de Beul van Twente-zaak. En oh ja, "belagelijk" schrijf je zo: belachelijk.
Jannepauli schreef:Als de stelling van Greve juist is, moet hij me eens uitleggen waarom het dan alleen merries zijn die dit overkomt.
BMHP schreef:aslo schreef:Volgens Greve bestaat de paardenbeul niet, er even vanuit gaande dat hij goed gequoteerd is. Ik concludeer daaruit dat dus in alle andere gevallen er geen beul aan te pas is gekomen. Indien hij dit vindt dan ben ik een andere mening toe gedaan.
Greve spreekt specifiek over de foto,s en zaak bij van Balen. Hij onderbouwt heel zorgvuldig waarom hij denkt dat diot niet door een mes is veroorzaakt. Er zijn vergelijkbare zaken geraporteerd waarbij de gang van zaken onduidelijk is. jouw conclusie is heel erg generaliseerend en gebaseerd op een verkeerde aanname.
gohya schreef:aslo schreef:
Vind het wel dubbel,in grote letters staat er dat Greve zegt: Paardenbeul bestaat niet. En dan in de tekst zelf staat er: Greve DENKT dat de paardenbeul niet bestaat.
ohjajoh6 schreef:Als nou juist de DA's zich eens concentreren op eventuele verdoving, bij dit soort gevallen, zou er denk ik een hoop duidelijk worden.
Ik vind het ook al begrijp die Greve zijn gedachten gang, niet echt prettig overkomen, hij generaliseert gewoon even in 1 keer alle gevallen die zijn voorgekomen, tot onzin...
Zou mijn DA niet zijn, met dit soort publicaties.
Suusje1986 schreef:gohya schreef:
Vind het wel dubbel,in grote letters staat er dat Greve zegt: Paardenbeul bestaat niet. En dan in de tekst zelf staat er: Greve DENKT dat de paardenbeul niet bestaat.
http://watermolen.net/index.php?c=Nieuws_detail&type=4&id=384
aslo schreef:Eh daar staat nog steeds dat Greve wel denkt dat de beul niet bestaat, alleen zijn collegae denken dat we t genuanceerder op moeten vatten omdat zij wel denken dat de beul bestaat. Althans dat begrijp ik er uit.
Rocamor schreef:aslo schreef:Eh daar staat nog steeds dat Greve wel denkt dat de beul niet bestaat, alleen zijn collegae denken dat we t genuanceerder op moeten vatten omdat zij wel denken dat de beul bestaat. Althans dat begrijp ik er uit.
Wat ik eruit begrijp is dat de dierenartsen van de watermolen denken dat er wel een beul bestaat, maar dat niet alle verwondingen enkel en alleen door een beul veroorzaakt zijn. En dat een heleboel mensen dat nu wel denken. Verwonding --> beul.