Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:En we moeten er trouwens wel aan denken dat Charlotte er totaal niks aan kan doen dat zij hoger is gesteld dan Sprehe. Zij kan moeilijk vanaf haar paard de jury resultaten saboteren.. zij kan enkel de medaille van hen aannemen.
Mousmous schreef:Dat kan je thuis zo oplossen, nu zat ze in een proef en moest het daar oplossen. Zij kent Valegro het beste en weet ook het beste hoe ze het op dat moment op moet lossen lijkt me.
Air schreef:Zou niet weten wat een oplossing met bitloos te maken heeft.
Niks moet, te diep gaan heb ik zo ook wel opgelost, incl. voorwaarts idd. Maar dat gaat in een proef lastig en dan is het roeien met de riemen die je hebt.
Tillen kan je er ook niet mee, het is juist om dat te corrigeren.
Maar ja, ik zie dat liever een keer voorkomen dan de ruiters die standaard hun ellebogen achter de rug hebben en de sporen er in prikken als een oefening niet goed gaat.
HorseTimeXL schreef:Maar goed eerlijk is eerlijk, toen Gal wel eens flinke fouten maakte met Totilas en alsnog won, praatte er ook niemand over toch. Toen zeiden we oom niet van nee vond toch echt dat die had moeten winnen..
joyce B schreef:Valegro leek gewoon moe en miste een hoop puf vergeleken met eerder. Hij had moeite om opgericht te blijven waardoor Charlotte zo probeerde te liften. Ook piaffe ging moeizaam. Als het algemene beeld lichtvoetig en gemakkelijk was geweest, dan snap ik dat het de foutjes kan compenseren, maar deze keer miste hij gewoon dat beetje extra terwijl Desparados met veel activiteit (beter dan eerder van de week) door de baan sjouwde en een vrijwel foutloze proef had. Ze had echt knap en fijn gereden!