Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cowgirl schreef:Paard is nu gewoon echt stuk en ik heb zomaar het idee dat Mattias dat gister al wist. Zo happy keek hij niet bij de prijsuitrijking. En eigenlijk mocht hij best blij zijn met zijn bronzen plak.
Ik vind het eigenlijk gewoon heel sneu voor het paard, voor de rijder en voor de ex-rijder.
soloro schreef:Tendance schreef:Zag trouwens, dat er 2 juryleden zijn, die de uitgestrekte draf een 7.5 en een 8 hadden gegeven.
Dat had ik dan weer niet gedaan ondanks dat ik wat niet uitsluiten betreft achter de juryleden blijf staan.
De 8 was overigens ook de Nederlandse jury.
Krijgt meermalen een 4 op uitstrekken war naar mijn idee terecht is.
Net als de wissels om de 2 passen van Johnson, die niet met goede cijfers beoordeeld zijn. Ook terecht vind ik.
Dit is een stuk over het nederlandse jurylid, met uitleg waarom hij een 8 gegeven heeft.
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... -vuur.html
Butterfly schreef:Sneu!
Maar nu kan iedereen in elk geval met eigen ogen zien dat hij blessures heeft. Ik vind het alleen zo jammer dat Rath het naar eigen zeggen nu niet in de gaten had, en de rest van de wereld wel.
HorseTimeXL schreef:https://www.youtube.com/watch?v=UZPXBlb_JTE
hier is de proef zonder hapering te zien en ik moet zeggen ben iemand die eigenlijk vaak pas laat ziet dat een paard onregelmatig loopt maar hier zie ik het toch echt wel, zeker tijdens de uitgestrekte draf..
guppekop schreef:Damn
Wat ben ik blij dat Bokt niet jureert. Heb paarden met grotere tactfouten zien lopen en niemand die daarover valt.
Hele nette proef, hele nette ruiter, beetje safe gereden maar can't blame him.
Daarnaast geven de meeste ruiters hun paard weg na de proef, zodat zij met de coaches kunnen bijpraten, punten kunnen aanhoren en de groom hun paard netjes afwerkt.
joyce B schreef:Sorry, maar verbaas me echt dat mensen hoe Totilas liep in de uitgestrekte draf goed willen praten. Zelfs een leek kon zien hoe erg onregelmatig hij was. Elk ander paard had ook opmerkingen gekregen. Heb er inderdaad ook een hoop gezien die ontzettend veel tactfouten hadden in de piaffe, maar dat is toch wel iets anders dan in de normale gangen al onregelmatig zijn.
Rindin schreef:Ik hoop dat jij geen proeven hoeft te jureren als je deze onzuiverheden goedkeurt!

listiglistje schreef:Cowgirl schreef:Paard is nu gewoon echt stuk en ik heb zomaar het idee dat Mattias dat gister al wist. Zo happy keek hij niet bij de prijsuitrijking. En eigenlijk mocht hij best blij zijn met zijn bronzen plak.
Ik vind het eigenlijk gewoon heel sneu voor het paard, voor de rijder en voor de ex-rijder.
Ik denk niet dat hij het wist, want hij was nogal happy na zijn proef en verbaasd over zijn punten