Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mousmous schreef:@ janderegelaar, was niet alleen op jou hoor, net zo goed op Ailil. Dacht de middenweg te hebben![]()
Vond het filmpje met Everdale eigenlijk nog best wel meevallen. Zo voor de eerste keer op zo'n paard is toch aftasten.
Wat Adelynde betreft hoop ik dat ze toch probeert nog hele goede resultaten te halen, dat is het enige wat ze kan doen denk ik om de bondscoach het tegendeel te bewijzen. Zo niet, nou ja pech, de besten moeten gewoon naar Rio.
Ailill schreef:xMercury schreef:Ik denk niet dat iemand dit uit kan leggen, soms plaatsen mensen een bericht die nergens over gaat, enkel om iemand in een kwaad daglicht te stellenHeel jammer voor Adelinde en ik snap best dat ze zich even aan de kant gezet voelt, maar ja Parzival wordt inderdaad oud en er groeien nou eenmaal betere combinaties.
Kan iemand mij uitleggen waarom Carl zo'n onvriendelijke ruiter was op het HK dat het publiek er schande van sprak? Ik heb dat echt helemaal gemist geloof ik....
Ailill schreef:Adelinde heeft niet voor niets te bijnaam roeister van Nederland
different1 schreef:Daar gaat het toch niet om Electra63?
Ik denk dat iedereen respect heeft voor Adelinde en hoever ze Parzival heeft gekregen, want het schijnt echt een etterbak eerste klas te zijn geweest. (en nog is het geen gemakkelijke)
Maar dat ze nu niet mee gaat naar het EK en Rio, tja, een en een is twee.
Daarbij is Parzival al behoorlijk op leeftijd (en ja, Sali en Bonfire liepen ook op die leeftijd nog OS, maar die liepen nog top scores en we hadden destijds ook niet mega veel keus wie er mee kon/mocht).
Er zijn nu gewoon jongere, betere paarden die nog wat moeten groeien en ik kan begrijpen dat Ernes daarvoor gekozen heeft met het oog op de OS.
En wie weet valt het op het EK wel tegen, en komen ze toch nog in aanmerking voor de OS.
Feit is wel dat ze dan toch meer moeten starten, vormbehoud moeten tonen en naar de 80% moeten blijven rijden.
Hoe het in de media is gekomen, ik denk dat er een en ander wat vervormd is en dat Adelinde heus wel aanvoelde niet naar Rio te zullen gaan, maar wellicht toch een klein sprankje hoop had nog.
Laat ze maar gauw met Aquido beginnen, dat lijkt me een redelijke opvolger.
Anoeska schreef:Best een leuk stukje: http://www.horses.nl/opinie/sop-en-kool/