Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LiesxAnne schreef:@tcm62: heeft niets met de opleiding te maken! Het echte politiewerk leer je pas op straat. Je hebt het nmelijk zelf over ervringsfouten en waar doe je ervaring op? Juist, op straat. Je kan niet op elke casus oefenen. Zelfs na 10 jaar krijg k nog wel eens meldingen die ik nog nooit heb meegemaakt.
Wij weten niet in wt voor situatie wij terecht komen dus je vergelijking klopt niet.Snadrem schreef:LiesxAnne schreef:
Respect, collega! Goed gewerkt! En verder doen we het toch nooit goed.
Vreselijk dat die man zijn verzet heeft moeten bekopen met zijn eigen dood. Ik hoop dat het onderzoek gaat aantonen wat er precies is fout gegaan en dat het korps de collega's niet in de kou laat staan. .
), handen in de zakken, kauwgom in de mond en minimaal 15 kg overgewicht. Ik vind het niet de uitstraling die een agent moet hebben.
, want ben zelf geen jeugd meer...Tcm62 schreef:Yenny01, agenten hebben een kledingvoorschrift, die hanenkammen ed...klopt echt...kaugom en handen in de zak geloof ik onmiddellijk, maar ook zij zijn een afspeigeling van de maatschappij..
Ik denk dat je parkeerwachters en suveillanten misschien ziet? Dat is een andere groep die zie je nl op straat lopen, de agenten zelf zullen daar met de verregaande bezuiniging die heeft plaats gevonden nauwelijks tijd voor hebben..
gekvanfleur schreef:Je weet ook wel precies op welke post je wel en niet reageert hé Jenny01
Had niet verwacht dat we in dit topic zouden gaan klagen dat mensen geen boetes kregen.heeft toch niets met deze discussie te maken. Maar alles om te bewijzen dat het niets is toch?
En dat bedoelde snadrem denk net: moet zo'n agent zich weer verdedigen tegen dit soort dingen. Mensen hebben geen idee wat een agent wel doet, en vooral waarom. Maar allemaal een mening. Prima, maar op een gegeven moment kan ik me goed voorstellen dat je daar immuun voor bent.
Jennyj01 schreef:En dat is nou precies wat ik bedoel. Enige vorm van zelfkritiek is binnen de politie ondenkbaar.