Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:47

Bij seks met dieren heb ik een naar gevoel, maar dat is alleen in mijn geest. Voor het paard is het bevoelen even vervelend. Ik heb dingen die ik dan liever verboden zou zien, ook qua dierenwelzijn. Maar seksualiteit ligt bij de mensen gewoon enorm gevoelig.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:49

vuurneon schreef:
Geryon schreef:
Vinden dat seks met paarden niet verboden hoeft te worden, ís toch hetzelfde als seks met dieren oké vinden of ben ik nou gek?!?!

Is niet hetzelfde: ik vind roken ook niet oké, maar het hoeft niet verboden te worden van mij. Seks met dieren vind ik ook niet oke

Vinden dat seks met dieren niet verboden hoeft te worden, betekent dat je vind dat het zou moeten mogen. Tada.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:52

Dat een paard vier benen heeft, betekend niet dat alles wat 4 benen heeft een paard is: tadaaa

Dat ik tegen een verbod ben wil dus niet zeggen dat ik vóór seks met dieren ben :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:53

Geryon heeft hierin wel gelijk, als het niet verboden is dan mag hey. Maar ik denk dat vuurneon bedoelt dat het zeker nog wel moreel afgekeurd kan worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:57

:j

Dat ik tegen een verbod ben, maakt het niet dat ik daarom maar vóór seks met dieren ben. Absoluut niet.

(En laat duidelijk zijn dat je van andermans eigendommen afblijft uiteraard)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:12

Het betekent in ieder geval wel dat je vindt dat seks met dieren moet mogen. En dat om de reden dat non seksuele handelingen zoals insemineren ook mogen en het paard geen intentie kent, dus het hypocriet zou zijn. Dat is goedpraten, zoek maar op. Maargoed, wat de clue van het verhaal was :+, is dat ik vind dat het insemineren etc seks met dieren niet mag goedpraten, of hoe je het het dan ook wilt noemen, reden mag zijn :+ omdat dat ook niet fijn is voor het paard.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:15

Ik praat het inderdaad goed, je hebt gelijk :j ben er moreel hartstikke op tegen en vind het jasses en daarom vind ik seks met dieren een goede zaak. Mijn emotie sluit niet aan op mijn ratio, ik keur seks met dieren gewoon af op basis van mijn emotie. Ik moedig het niet aan :n

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:00

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om on topic te blijven, dit topic gaat niet over pedofilie of andere seksuele voorkeuren. Dit topic gaat over een man die zijn been breekt tijdens poging tot seks met een paard. Andere discussies mogen jullie elders voort zetten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:36

Kom je nu pas mee Essie73.....

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:38

Dit paard had er in ieder geval wel een duidelijke mening over. Ze was er niet van gediend...

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:14

Deze man heeft pas echt een "blauwtje" gelopen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:58

git schreef:
Deze man heeft pas echt een "blauwtje" gelopen.

_O- _O-

JillvdK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:37

Nou iemand heeft bij mijn paard ook geprobeerd. Mijn merrie liet zich een maand niet meer door mannen aanraken, dan begon ze helemaal te flippen en te trillen.
Dat een dier er dus niks van merkt is dus niet waar. Ik vind het erg jammer dat mijn paard die persoon heeft heel gelaten :(

tagger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:50

Dingen zijn ook niet altijd wat ze lijken te zijn..

Ik sprak laatst een kennis van me. Hij had echt grote problemen met z'n vrouw gekregen omdat zij hem had betrapt tijdens seks met een van hun koeien.. Althans, dat was haar versie van het verhaal. Hij vertelde me het volgende:

"Omdat een van onze koeien een kalf had gekregen en ik het jonge dier zo snel mogelijk van de noodzakelijke biest wilde voorzien, had ik het plan opgevat om deze koe maar eens op de ouderwetse manier - met de hand - te melken".
"Ik had haar om die reden in de stal vastgezet en bukte me gewapend met een emmer, om de koe even vlot te melken"
"Ze had echter last van een opdringerige vlieg en zwaaide steeds met haar staart om die vervelende vlieg te verjagen".
Ik zag het plaatje vóór me. Mijn kennis op z'n melkerskrukje bij een koe, die elke keer haar vieze staart in het gezicht van de man sloeg.
"Ik besloot de staart van de koe aan een van de balken te binden, zoals we dat vroeger ook deden" vervolgende mij kennis zijn verhaal.
"Ik had echter geen touwtje bij de hand, dus besloot ik mijn broeksriem tijdelijk voor het goede doel te gebruiken".
"En toen"? vroeg ik belangstellend; "Probleem opgelost"?
"Nee" verzuchte mij kennis. "Toen begonnen de problemen pas goed"
"Ik haalde dus mijn riem uit mijn broek, bond hem aan de staart van de koe, en probeerde hem staande op mijn krukje achter de koe aan een balk te binden".
"En toen"? vroeg ik.
"Toen zakte mijn broek af" zei mijn kennis. "En op dat moment kwam mijn vrouw de stal binnen"...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 16:49

_O- het zou een mop kunnen zijn :=
Is het nog goed gekomen met ze?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:46

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:53

Hoe KAN je in godsnaam seks hebben met een paard?!