Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Vala schreef:Beweerd er hier nu serieus iemand dat Paul Schockemohle geen paardenman is?
Dat is lef, de man heeft zichzelf toch echt wel bewezen. Wat worden er toch soms achterlijke dingen hier het forum opgespuugd zeg...
Vala schreef:Ik schrik ook van de laatdunkende opmerkingen over een vrouw als Ann Kathrin Linsenhoff.. Iemand zich weleens verdiept in deze vrouw? Die zoveel goed gedaan heeft en doet voor andere mensen. Uniceff? Steun aan jonge sporters?
De ondertoon begint walgelijk laag te worden hier..
Cowgirl schreef:Vala schreef:Beweerd er hier nu serieus iemand dat Paul Schockemohle geen paardenman is?
Dat is lef, de man heeft zichzelf toch echt wel bewezen. Wat worden er toch soms achterlijke dingen hier het forum opgespuugd zeg...
Ik heb al sinds mijn jeugd een soort van hekel aan die vent.
In de jaren tachtig betrapt op dierenmishandeling (latten met spijkers boven de hindernissen) en dat heeft bij mij kennelijk een behoorlijke indruk gemaakt dat ik daar nog steeds aan denkals ik die man zie of zijn naam hoor.
Ook eens een selectie van hem gezien op zijn stal in een docu en dat was veulen voor zijn neus zetten en dan links of rechts.
Pure selectie alsof het een wegwerp artikel was.
Ik vind het bedrijf ook een fabriek.
Het is in mijn ogen gewoon een keiharde zaken man die paarden fokt ipv auto's verkoopt.
Maar wel met succes , hij is stinkend rijk geworden ermee en in dat opzicht , nu ik het als volwassene bekijk, heb ik daar wel respect voor.
Kendra schreef:Kennen jullie het verhaal van de blinde mannen en de olifant?
http://bhakti-holland.com/vedische-verh ... n-olifant/
Dit topic begint er wat op te lijken .
Niobe schreef:Trots? Niet iedereen verkoopt het paard als het "even niet wil", zelfs niet alle rijke mensen. Vind ik heel wat voor te zeggen. Misschien zijn ze wel hartstikke gek op het beest. Weten wij veel.
Nsvc schreef:Niobe schreef:Trots? Niet iedereen verkoopt het paard als het "even niet wil", zelfs niet alle rijke mensen. Vind ik heel wat voor te zeggen. Misschien zijn ze wel hartstikke gek op het beest. Weten wij veel.
Ik denk zeker dat dit ook te maken heeft met een soort aanzien en trots van betrokken partijen. Verkopen is vast hun aller-aller laatste optie.
Nsvc schreef:Niobe schreef:Trots? Niet iedereen verkoopt het paard als het "even niet wil", zelfs niet alle rijke mensen. Vind ik heel wat voor te zeggen. Misschien zijn ze wel hartstikke gek op het beest. Weten wij veel.
Ik denk zeker dat dit ook te maken heeft met een soort aanzien en trots van betrokken partijen. Verkopen is vast hun aller-aller laatste optie.
Vala schreef:Ik schrik ook van de laatdunkende opmerkingen over een vrouw als Ann Kathrin Linsenhoff.. Iemand zich weleens verdiept in deze vrouw? Die zoveel goed gedaan heeft en doet voor andere mensen. Uniceff? Steun aan jonge sporters?
De ondertoon begint walgelijk laag te worden hier..
Yvank_ schreef:Niks beter luisteren er wordt genoemd dat ze verder gingen met hun eigen smid en niet dat ze die andere smid ab-so-luut niet wouden hebben
Bovendien is deze documentaire niet gebaseerd op feiten maar op meningen en op speculaties.