Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:27

bigone schreef:
Chiave schreef:

Ze hadden moeten wachten tot de merrie een mes of z'n snikkel in haar vagina had gehad?

Helaas, zo is het dus wel in Nederland, zie alle berichten over mensen die gestalkt worden. Nee helaas, wij kunnen niets voor u doen tot er een poging tot verkrachting/moord/doodslag is. Altijd wanneer het te laat is en ik hoop van harte dat Britt die kerel op de foto heeft gezet. Ook al zou hij alleen maar ondergronds tussen paardenmensen(of politie) rouleren zodat iedereen kan opletten.

Op Facebook heb ik inmiddels wel een foto van de paardenbeul voorbij zien komen, maar ik weet niet of dit dezelfde is. Dat bericht was ook al een maandje of 2 oud...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:29

bigone schreef:
Helaas, zo is het dus wel in Nederland, zie alle berichten over mensen die gestalkt worden. Nee helaas, wij kunnen niets voor u doen tot er een poging tot verkrachting/moord/doodslag is. Altijd wanneer het te laat is en ik hoop van harte dat Britt die kerel op de foto heeft gezet. Ook al zou hij alleen maar ondergronds tussen paardenmensen(of politie) rouleren zodat iedereen kan opletten.

En dat heeft helemaal niks met Nederland te maken want dat is in bijna elk land hetzelfde ;)

Anoniem

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:33

Jammer dat niemand zo slim is geweest om snel een foto te maken van deze man...
Weten we nog niet hoe hij eruit zou zien. :Y)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:33

SAKKIA schreef:
bigone schreef:

En dat heeft helemaal niks met Nederland te maken want dat is in bijna elk land hetzelfde ;)

Waarschijnlijk wel, toch iets wat er niet deugt in de wetgeving. Maar ja, Teeven en die andere weg, misschien komt er nu een verstandig persoon en haalt die de bezuinigingen weer weg zodat we een sterke politie macht krijgen, voor elk levend wezen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:42

Ik mag toch hopen dat 'onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen' nooit veranderd... :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:46

Fiffill schreef:
Ik mag toch hopen dat 'onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen' nooit veranderd... :=

Nou idd. Maar een beetje schoppen tegen het rechtssysteem en de politie, zonder te weten hoe dat feitelijk in elkaar zit, is toch wat mensen graag doen? Dit topic alleen al staat er vol mee :o

xlovebieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:52

Bah.. Ze hadden hem gelijk mee moeten nemen! Hebben ze dr misschien wel een, laten ze 'm lopen..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:52

Hoor net dat ze zo bij 538 op de radio komt

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:59

En door weer een overdaad aan publiciteit rondom de paardenbeul, is de kans op copycats ook weer groter.
Er is al een tijd niks meer gebeurd en ook geen publiciteit geweest rondom de vermeende paardenbeul, maar ik verwacht dat we een dezer dagen helaas weer nieuwe gevallen zullen krijgen. Zieke geesten worden zo op ideeën gebracht. Zulke mafkezen kicken vaak op die publiciteit en zullen dus misschien weer aan de gang gaan.

Mensen, let maar weer extra goed op je paarden de komende tijd!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:24

Ik vraag me af.. wat nou als die pony een mens geweest zou zijn, zouden ze dan hetzelfde hebben gehandeld?

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:27

Arrabel schreef:
Ik vraag me af.. wat nou als die pony een mens geweest zou zijn, zouden ze dan hetzelfde hebben gehandeld?

Vraag je je dat serieus af?? Het is toch niet zo ontzettend moeilijk om te bedenken dat ze dan gewoon aan die mens gevraagd zouden hebben of er misschien iets gebeurd was?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:34

maura schreef:
Arrabel schreef:

Vraag je je dat serieus af?? Het is toch niet zo ontzettend moeilijk om te bedenken dat ze dan gewoon aan die mens gevraagd zouden hebben of er misschien iets gebeurd was?

Ja inderdaad.. stom.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:35

Sommige reacties.....typisch bokt, altijd alles omdraaien.
Die lieve meneer heeft natuurlijk helemaal geen verkeerde bedoelingen, stond met zijn rare speeltje gewoon een beetje rond te kijken en toen is de pony flauw gevallen. Heel toevallig maar het kan allemaal. Kom op mensen die dit proberen recht te praten! De politie had hem minstens even mee kunnen nemen om hem aan de tand te voelen. Dat er geen bewijs was voor daadwerkelijke mishandeling snap ik maar het ziet er toch ook niet echt fris uit toch?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:37

Niemand probeert dit recht te praten, sommige mensen denken gewoon wat verder na ;)
De politie heeft ook zijn beperkingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:38

Dank je wel Britt, _/-\o_ Ik ben persoonlijk maar wat blij dat jij het zo adequaat hebt aangepakt, je had het niet anders kunnen doen in mijn ogen.

Want waar hebben we het nou toch weer over met zijn allen, dat zij op tv komt met een bepaald soort programma's maakt haar er toch op zeker geen minder mens en vooral paardenmeid van, die gewoon hartstikke alert is geweest...

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:39

Chiave schreef:
maura schreef:

Ze hadden moeten wachten tot de merrie een mes of z'n snikkel in haar vagina had gehad?

Merrie? Welke merrie? Volgens mij wordt nergens vermeld of de pony een merrie, ruin of hengst is.

Chiave schreef:
Momenteel is de merrie de pisang van de paardenbeul, maar goed, als het een ruin of hengst is... Die hebben ook een achteringang.

Je mist mijn punt. Jij begon over 'de merrie', maar het is helemaal niet bekend of het hier om een merrie ging, er is niet meer bekend dan 'witte pony'. Dat is nou precies wat er altijd gebeurd met zulke verhalen, er zijn zo weinig feiten bekend dat mensen - meestal onbewust - informatie gaan toevoegen. Aan de reacties te lezen zijn er veel mensen die er oprecht zeker van zijn dat hier een zeer verkeerde man met zeer verkeerde bedoelingen is gezien. Terwijl er geen enkel feit is dat daar op wijst. In de discussie zie je, als je goed leest, allerlei van dit soort heel begrijpelijke toevoegingen komen (zoals jij met je aanname dat het een merrie is), maar dat is allemaal speculatie. Er zijn wel honderd redenen te bedenken waarom daar een man naast de wei van die pony stond en ja, misschien had hij wilde plannen met dat dier. Maar dat is niet waarschijnlijker dan dat hij op een date stond te wachten, net een date had gehad, die spullen in de garage had gevonden na de zelfmoord van zijn broer, die kleding stuk was omdat hij onhandig is met een strijkijzer, weetikveel. Punt is dat domweg niet bekend is wat die man daar deed en waarom en dat de politie, na hem ter plekke wat vragen te hebben gesteld, geen aanleiding zag om hem verder te onderzoeken.

Veel interessanter dan de vraag wat die man daar deed vind ik de vraag waarom zoveel mensen er zeker van zijn dat hij hele nare bedoelingen had en waarom ze denken dat zij dat beter kunnen inschatten naar aanleiding van een verder niet te controleren bericht op Facebook dan de agenten die daadwerkelijk ter plaatse zijn geweest.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:39

Vala schreef:
Sommige reacties.....typisch bokt, altijd alles omdraaien.
Die lieve meneer heeft natuurlijk helemaal geen verkeerde bedoelingen, stond met zijn rare speeltje gewoon een beetje rond te kijken en toen is de pony flauw gevallen. Heel toevallig maar het kan allemaal. Kom op mensen die dit proberen recht te praten! De politie had hem minstens even mee kunnen nemen om hem aan de tand te voelen. Dat er geen bewijs was voor daadwerkelijke mishandeling snap ik maar het ziet er toch ook niet echt fris uit toch?

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:42

Wat ik mis in dit hele verhaal, is de reactie van de eigenaar van de pony.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:44

Robin_S schreef:
Wat ik mis in dit hele verhaal, is de reactie van de eigenaar van de pony.

Misschien heeft die geen zin om te reageren? Niet iedereen wil met zn kop in de media.

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:46

Jeetje...die man is gek :\ paarden mishandelen is niet echt leuk ofzow?! (Gewoon totaal niet dus)

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:48

Maar de titel van dit topic vind ik niet echt passen. Britt heeft hem namelijk niet betrapt maar ze vermoed het wel omdat hij zich verdacht gedroeg

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:58

Ik wou net zeggen Maaike. Ze heeft hem niet betrapt

evapony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:42

Echt VERSCHRIKKELIJK om dit te lezen!!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:55

Hoogte punt in de fabuleuze carrière van Britt Dekker.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:07

Danique_G schreef:
Hoogte punt in de fabuleuze carrière van Britt Dekker.

Flauw....