Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammyoo schreef:Bijna een miljard aan schulden makenEen rekening die wij met zijn allen moeten betalen
![]()
Vervolgens de stal en restaurant voor een appel en ei naar je kinderen doorsluizen, ik vind het schurken. Echt geen medelijden met dat soort mensen.... 20 Ferrari's hebben en er niet in rijden omdat het niet zo comfortabel is, bah.

Eigenlijk heeft de Rabobank hele rare belangen binnen deze zaak. De Rabobank had als hoofdsponsor van de KNHS een direct belang bij het voortbestaan van Stal Eurocommerce, de prestaties van het Nederlandse springteam en dus het behoud van London en alle andere paarden. Die hele veiling vind ik dan ook eigenlijk een lachertje, omdat Stal Eurocommerce uiteindelijk maar een fractie opleverde van de totaalschuld en ze lang niet alle paarden hebben kunnen veilen. Het merendeel daarvan is zelfs nog steeds kwijt. Qua PR heeft de Rabobank het echt niet handig aangepakt. Ze hadden de hele stal er buiten moeten houden, dan had het hen nog een enorme vracht aan positieve reclame opgeleverd. Nu zijn ze 'die bank die al die toppaarden het land uit heeft geholpen'. Het financiële belang is verheven boven de jarenlange samenwerking met de KNHS. Dat begrijp ik uiteraard, maar vind ik erg kwalijk als hoofdsponsor. Van mij zou de KNHS hen er vierkant uit mogen zetten als sponsor.
jolanda20 schreef:Staat dat pand nu helemaal leeg?
En idd naar mijn weten staan er 3 oudjes weer bij elkaar

vjseegers schreef:Waarom -zoals ook naar voren kwam- wordt die RABO directeur na allerlei bewezen(!) knoeierijen geschorst, maar later in weer in z'n functie gezet?
Citaat:Begrijpen jullie niet dat wij met elkaar de miljard euro schuld moeten ophoesten zodat meneer onder andere 20 Ferrari's, een groot jacht en een sportstal voor de lol kon hebben? Vervolgens faillissementsfraude pleegt en dat hij nu, ondanks zijn faillissement, kennelijk nog steeds in een villa van een miljoen woont?
marjolein88 schreef:Als ik dit lees en moet geloven... Vind ik dat er toch flink geld is neergelegd voor de paarden...
https://www.bva-auctions.com/static/auc ... ument1.pdf
F_Orumster schreef:marjolein88 schreef:Als ik dit lees en moet geloven... Vind ik dat er toch flink geld is neergelegd voor de paarden...
https://www.bva-auctions.com/static/auc ... ument1.pdf
Callahan heeft kissing spice... is dat een lekker kruid