ceasario schreef:Shona schreef:vrij logisch dat de Nederlanders aan Gal's kant staan. maar toch is het wel heel erg partijdig in deze documentaire. ik heb nog weinig goeds over Totilas nu gehoord...
Ik wel. nl dat Visser en Gal het publiek voor de gek hielden..
nl. in Kentucky voor de start was hij al verkocht.
Had dat gezicht moeten zien van Visser, toen hij Gal feliciteerde..Het leek meer een Judas-kus..
en 10 % is minimaal voor de berijder.
Ik begrijp niet helemaal waar dit met mijn post heen moet??
De mensen over Rath-Totilas: natuurlijk wordt het nooit meer hetzelfde als bij Edward. Ik denk dat we allemaal wel weten dat iedereen dat ene speciale paard heeft gekend, die moeilijk of helemaal niet te overtreffen is. Edward en Totilas hadden duidelijk een klik die heel diep ging. Edward was gek op het paard, Totilas was gek op hem. Ze voelden elkaar aan en hadden plezier samen. En zo als dat wij dat ene speciale paard hebben, hebben sommige, of alle, paarden waarschijnlijk ook die ene ruiter die boven iedereen uit steekt qua connectie.
Toen is Totilas verkocht. Heel jammer voor Edward, maar hij was niet de eigenaar, dus hij heeft er zelf waarschijnlijk altijd wel rekening mee gehouden dat het mogelijk geen combinatie voor altijd is. Dat is het risico van paarden rijden voor een ander, be it een internationale topruiter of de paardengek om de hoek die voor een boer een paar ponies rijd. Voor Totilas is het waarschijnlijk heel erg wennen geweest. Daarnaast krijgt hij een nieuwe ruiter met een compleet andere rijstijl. Logisch dat het niet zo lekker loopt, toch?
Rath heeft waarschijnlijk niet de connectie met Totilas die Edward had, maar voorlopig hebben ze zichzelf weten te verbeteren. Ze hebben gewoon veel pech gehad. Als het echt zo slecht klikte en het allemaal niet klopte, had Totilas inmiddels niet zo gelopen als dat hij nu weer doet.

geniale vent.
dus dat wordt van het weekend even uitzending gemist zodat ik ook alles kan horen