secricible schreef:Lees je wel farahdiba, of ben je gestopt na de eerste zin? De hengst stond in een natuurgebied... Had geen contact met mensen dus er was niemand om hem "voor zijn kop te rossen"...
Ja hoor maar dit is duidelijk niet het type paard dat gewoonlijk wordt ingezet voor wildbegrazing dus daar geloof ik niet zo in.
Een halve bruiloft? Dat kan natuurlijk nog van alles betekenen, maar in elk geval dat er één iemand slapend rijk is geworden. Ik hoop niet dat andere handelaren op ideeën worden gebracht. Ik geloof nu wel dat het idee uit een goed hart komt en ik vind het prachtig dat iemand zoveel over heeft voor dit paard. Als dit kenmerkend is voor hoe deze stal zakendoet dan kan het haast niet anders dan dat iedereen daar met veel plezier over de vloer komt. Behalve de boekhouder waarschijnlijk. Ik snap nu beter waarom de pet wel eens vaker rondgaat.
). Maar oproep tot donaties zijn gedaan op de Facebook pagina van de eigenaren van de ranch en tja, blijkbaar vind je het dan ook wel prima als je het bericht laat staan. Ik zou het, hoe goed bedoeld ook, hebben verwijderd omdat het uit naam van het bedrijf wordt gevraagd, omdat ik het zelf geen goed beeld vind geven van het bedrijf. Als het uit naam van een individu is, is het ook weer anders omdat je het dan los trekt van het bedrijf.
net als jij het hebt 
meer mensen met een andere mening en dat is ook gewoon oke op een discussieforum.