Overigens hebben we alleen nog geen namen voor de SGW, die komen later , zoals Katja al vermeld heeft
roosje78 schreef:Murthul schreef:Nu! Haha, ik zag het! Leuk, ik mag meedoen aan de clinic houding, zit en balans.ik ook
Voor iedereen hier dan ook maar!Working Equitation:First_Unique, HTM, Angela en pferdtjeHouding & Zit en Balans:_Yvonne, A_man, Roosje78 en ChivaldiWestern:Rowenaduke, MadelonSunny, Dieseltje09 en SnoopydogyBewust wedstrijdrijden:#ymke#, Gina en Melissa_93De SGW laat nog heel even op zich wachten..
Is er een reserve lijst mochten er afmeldingen komen? En zo ja is er bekend wie er op deze lijst staan?
Helemaal gaaf!! Gewoon de western clinic mee kunnen rijden! Gezellig Rowenaduke! Ben erg benieuwd naar de clinic
Nou word nog spannender haha.Gefeliciteerd mensen die mee mogen doen. Ik hoop dat ik ook mee mag met sgw.
Olympia schreef:Overigens hebben we alleen nog geen namen voor de SGW, die komen later , zoals Katja al vermeld heeftOoooooh gelukkig baalde er net van dat de mailtjes al waren verstuurd maar dus nog even in spanning
miicchhellee schreef:Ik moet ook nog even in spanning afwachten, zal ik eerlijk toegeven dat ik dat niet zo goed kan Ik ook niet