Ik sta ook niet in mn eigen profiel hoor Zijn wel foto's van mij te vinden op bokt, maar zie er geen noodzaak in om ze in mn profiel te zetten...
quartel schreef:ik doe het niet zo goed in beeld joolien.....ik wil mensen niet zo graag laten schrikken Hallo, je bent je schoonmoeder niet!San, jij hebt zo'n transformatie achter de rug, dat is louter positief
Joolien schreef:quartel schreef:owja....was ik even vergeten te melden.......HEEL veel sterkte aan diegene die aan mij gekoppeld gaat worden Ik durf het aan de vraag is: durft bokt het aan om jullie samen op pad te sturen??
ik ben ook reporter en mag foto's maken. misschien kunnen we carpolen? zijn er mensen uit de omgeving bladel, half uurtje onder eindhoven
Reserve, helaas! stiekem hoop ik dus dat er een reporter gaat uitvallen, maar toch ook weer niet want ik gun het iedereen! Ik mag 12 juli wel mee! Wie gaat er uit de buurt van Hengelo?
Leuk ik mag ook komen.. Als mensen beetje bij mij uit de richting komen lijkt het mij ook leuk om te carpoolen.
Moeten we naast onze eigen handel (camera`s, mobieltjes, maandverband , pen en papier,handtas) nog iets meenemen eigenlijk volgende week zaterdag???
Oh ja dat is misschien wel handig om te weten.Wat moeten de reporters meenemen en wat moeten de fotografen meenemen...