Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

freespirit schreef:Ik heb even gegoogled en ik vind het bovenste gedeelte van die stok toch wel erg lijken op een 'walking stick/cane' zoals deze:
[ Afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/Sheesham-Wood-Knob-Hiking-Walking-Stick-Cane-38-Brass-Left-or-Right-Hand-Head-/271452294779?pt=US_Men_s_Accessories&hash=item3f33d14e7b
gohya schreef:Die pagina's hebben nix met de dader[s] te maken,dit zijn gewoon [gestoorde] mensen die zoiets heel erg grappig vinden.
SmidjeJollie schreef:Ik weet niet of het al gemeld is (heb niet alles gelezen), maar ongeveer 10 jaar geleden is een oude pony van ons ook mishandeld met een scherp voorwerp van achter. Dus het is helaas niet alleen iets van de laatste tijd. Ik hoop wel dat het zo snel mogelijk op gaat houden.
geetje1 schreef:wat ik me nu afvraag gezien deze persoon(nen) reizen
hebben de mishandelde paarden of andere paarden op die weide of manege/stalling te koop gestaan rond die tijd van de mishandeling . het zou kunnen verklaren dat deze personen niet opvallen . gewoon iemand die op de verkoop advertentie reageert ..........en daardoor in de gelegenheid is het terrein te verkennen en/of er zelfs vaker te komen alvorens van de zogenaamde koop af te zien?
kan toch?
misschien eens namen vergelijken voor oz ver die bekent zijn van de zogenaamde
kopers
bahbahbah, komt wel erg dichtbij zo.. 
Celine_Famke schreef:Weet niet precies wanneer, pas geleden iig. Stond op Facebook. Iemand die ik ken had het gedeeld.