Als je zo een duur paard koopt, krijg je jou investering dan ooit terug? Of moet ik dat als hobby voor rijke mensen zien?
Joyce_R
Geplaatst: 07-04-14 16:15
Furrow schreef:
Als je zo een duur paard koopt, krijg je jou investering dan ooit terug? Of moet ik dat als hobby voor rijke mensen zien?
Ik denk het haast wel. Die paarden zijn niet voor niks zoooo veel waard. Als je al kijkt naar het prijzengeld dat je op grote wedstrijden kan winnen. Een paar keer winnen en je hebt je geld eruit. En daarnaast het zorgen voor baby-topveulentjes natuurlijk
hebben ze nou gewoon echt niet door dat er niemand meer op gaat bieden als deze badragen blijven staan?
Thomas
Geplaatst: 07-04-14 16:28
wauw! Had niet gedacht dat ie zoveel zou gaan opbrengen. Goed voor mn bank
Gini
Geplaatst: 07-04-14 16:28
Nog 2 minuten om te bieden. En dan gewoon weer verlengen, zo kan je nog wel blijven doorgaan. Als er na een heel weekend niemand op geboden heeft, gaat niemand dat nu nog doen.
Moet wel zeggen dat Seoul ook geen enkel bod had tot dat zijn veilingtijd eigenlijk werd verlengt. Nu zijn we ondertussen 40 biedingen en 200.000 euro verder en nog steeds wordt er geboden op Seoul!
_janneke_
Geplaatst: 07-04-14 16:31
ze maken het wel spannend zo
rexxie
Geplaatst: 07-04-14 16:31
Volgens mij blijven deze nog openstaan en verlengd worden omdat er nog een lopende veiling is. Geloof iets gelezen te hebben dat ze veilingen waar niet op geboden is op de sluitingstijd, open blijven staan tot de laatste veiling van de kavel gesloten is. Maar dit duurt wel lang ondertussen. Toch wel apart, werd eerst helemaal niet op geboden en nu blijven ze maar bieden.
Moet wel leuk zijn om zo mee te kunnen bieden. Van achter je computertje, heb ik dat bedrag ervoor over of niet, doe ik nog mee of niet.
Angela
Geplaatst: 07-04-14 16:35
Inderdaad raar dat ze ineens zijn gaan bieden, blijkbaar willen een aantal partijen het paard erg graag maar hebben ze er even over moeten denken ?
rexxie
Geplaatst: 07-04-14 16:35
Let op! Indien in de laatste vijf minuten voor het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht dan wordt de openingstijd met vijf minuten verlengd.
Let op! Wanneer er in de laatste minuut, voor het vooraf ingestelde sluitingstijdstip, niet op een kavel geboden is dan blijft deze geopend tot de sluiting van het laatst sluitende kavel in de veiling.
Dit staat op de site van BVA.
En ze gaan maar door met bieden Snap alleen niet dat er zo lang gewacht wordt met het bieden steeds, ze kunnen toch gewoon direct weer bieden als iemand anders heeft geboden. Ach ja, zal er wel bij horen, zo lang mogelijk wachten.
Ik vind het toch beste bedragen ondertussen, ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de paarden waar niet op geboden is.
besita
Geplaatst: 07-04-14 16:36
Joyce_R schreef:
Ik denk het haast wel. Die paarden zijn niet voor niks zoooo veel waard. Als je al kijkt naar het prijzengeld dat je op grote wedstrijden kan winnen. Een paar keer winnen en je hebt je geld eruit. En daarnaast het zorgen voor baby-topveulentjes natuurlijk
was het maar zo makkelijk
Angela
Geplaatst: 07-04-14 16:38
Ik kan me ook voorstellen dat je er wel even een paar minuten over wilt nadenken als je meer als 3 ton voor een paard neer gaat tellen.
En misschien moeten ze tussendoor wel met de rabobank overleggen of de lening omhoog kan