R12312 schreef:Ik hoop op Glock, maar ben bang dat het een oliesheik is...
Inderdaad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floor_x schreef:Glock heeft trouwens wel zijn eigen springteam. Dus stel je voor hij is degene die biedt, weet je alsnog niet of hij voor Gerco is. Die man is geen liefdadigheidsinstelling natuurlijk
Maar dat is wel erg voorbarig, om 16:15 alle veilingen voorbij. Iemand een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?
R12312 schreef:xSlvna schreef:Denk dat een deel dan onderweg naar een sheikland bij de slager beland.
Denk dat je je daar vies in vergist.
R12312 schreef:Floor_x schreef:Glock heeft trouwens wel zijn eigen springteam. Dus stel je voor hij is degene die biedt, weet je alsnog niet of hij voor Gerco is. Die man is geen liefdadigheidsinstelling natuurlijk
Maar dat is wel erg voorbarig, om 16:15 alle veilingen voorbij. Iemand een idee wanneer de winnaars bekend worden gemaakt?
Ik denk dat als Glock hem koopt, het paard bij Gerco blijft. Nederlander meer of minder in dienst maakt voor hem niet veel uit.
Floor_x schreef:Nou in principe is zijn springteam uit Oostenrijk en z'n dressuurteam uit NL, maar goed dit is compleet giswerk...
R12312 schreef:Floor_x schreef:Nou in principe is zijn springteam uit Oostenrijk en z'n dressuurteam uit NL, maar goed dit is compleet giswerk...
Is Robert Puck van origine een Oostenrijker? Ik dacht dat het een Nederlander was. Ik weet nog goed dat ie in de buurt van Nijmegen een stal had. HP Minderhoud heeft zelfs bij hem wat stallen gehuurd gehad.