Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik weet niet hoe hard zijn vader en de stalmedewerkster zijn geslagen, maar misschien zijn er wel duidelijk blauwe plekken te zien die op de foto kunnen worden gezet.
Even ervan uitgaande dat er dus daadwerkelijk geslagen is aangezien het met de laatste update alweer veel lastiger wordt om te weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Robin schreef:Er staat in dat artikel dat de politie het paard in beslag heeft genomen?
dees_daan schreef:Robin schreef:Er staat in dat artikel dat de politie het paard in beslag heeft genomen?
Dat stond er net nog niet.
Het word steeds gekker allemaal, in ieder geval is het paard 'terecht', vraag me af of dit dan niet goed gecommuniceerd is? Als meteen duidelijk was dat hij in beslag genomen is dan hoefden we ook niet naar hem uit te kijken.
milou123 schreef:Hoort die foto van dat busje ook echt bij deze zaak?
Omdat er in het laatste bericht staat dat er niets op wijst dat er geschoten is? Want, uhm, als die foto van dat busje erbij hoort weet ik niet waarom dat in het laatste bericht staat, want dat er dan geschoten is lijkt mij wel duidelijk.
@Dees_daan; omdat het paard niet direct in beslag genomen was, maar eerst vermist was en gevonden moest worden.