Electra63 schreef:Ik kan daar niet over oordelen, want mijn paard staat wel in een pensionstal, maar wordt niet getraind door anderen. Dus zou hij schade hebben, dan is dat mijn schuld, mijn verantwoording. Niet die van mijn pensionhouder of instructeur.
Zolang wij de inhoud van het contract niet kennen, kunnen wij nooit beoordelen wie schuldig of verantwoordelijk is.
Das wel even wat anders!
Dat er met een paard in training door een goed aangeschreven academische rijschool ongelukken kunnen gebeuren is begrijpelijk
maar dit is wel even heel wat anders. Dit heeft met langdurige processen te maken. Een onderkaak is niet zomaar weg. Dit kan onbewust gebeurd zijn, en idd niet gezien en opgemerkt (ook niet door een fisio of tandarts die aan de buitenzijde kijkt) maar dan nog, mag je je ogen uit je kop schamen en heel wat anders met de situatie omgaan , lijkt me. Een bepaalde manier van betrokkenheid, bij een paard die zoveel jaren in training onder haar supervisie heeft gestaan , waar je neem ik aan een band mee opbouwt, had ook anders opgepakt kunnen worden.
Het wordt bij voorbaat al als "onwaar" en "onzin" bestempeld (zelfs met foto materiaal als bewijs)
Dan steek je wel ontiegelijk je kop in het zand zeg.