Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Misschien moet je het stuk dan eerst gaan kijken voor je roept 'dat doen wij hier niet'. Een groot deel van de beelden komen ook uit Canada en die zijn net zo schrijnend als die uit Amerika.
Yvank_ schreef:. En daar slaan ze de spijker al op de kop... De EU regels... daar heeft de VS/mexico/canada niks mee van doen en zullen ze zich ook niks van aantrekken...
Sammie schreef:Yvank_ schreef:. En daar slaan ze de spijker al op de kop... De EU regels... daar heeft de VS/mexico/canada niks mee van doen en zullen ze zich ook niks van aantrekken...
Het probleem zit 'm in de tussenpersonen, die beweren allemaal dat het vlees goed behandeld wordt.. Die medewerker bij de Jumbo bijv. die wist nergens van. Die las gewoon een standaard riedeltje op. Hem kun je het ook niet kwallijk nemen. Het zit hem bij de inkopers. Dáár mist dus alle controle en de inkopers die rechtstreeks zaken doen met de slachthuizen en het vlees direct naar Nederland importeren laten controles zeer sterk na.
Yvank_ schreef:Ik snap dat mensen een petitie willen tekenen. Maar ik vrees dat die grote jongens daar zich hier echt 0,0 van aantrekken...
Yvank_ schreef:Ik snap dat mensen een petitie willen tekenen. Maar ik vrees dat die grote jongens daar zich hier echt 0,0 van aantrekken... In de aflevering werd ook steeds gesproken over dat het volledig tegen de EU regels ingaat. En daar slaan ze de spijker al op de kop... De EU regels... daar heeft de VS/mexico/canada niks mee van doen en zullen ze zich ook niks van aantrekken...
Mara2000 schreef:Aria_zz schreef:Maar, veggie is dus ook niet de oplossing, want daar kappen ze wouden voor.
Dat is dus grote onzin.