Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Tigra_ schreef:Of het nu waar is of niet. Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen bij voorbaat de bekende stal al vrij pleite. Heel fijn dat je er goede ervaringen hebt. Maar je denkt toch niet dat ze voor de ogen van klanten/bezoekers paarden gaan mishandelen als ze dat zouden doen. Dan ben je wel erg naïef als je het daarop baseert.
Ze weten heel goed wat wel gezien kan worden en wat het publiek absoluut niet zou willen. Zullen genoeg stallen zijn waarbij je het ook niet zou verwachten. Maar waar toch het een en ander gebeurt wat je niet wil weten.
Dan moeten ze die paarden s'nachts mishandelen, ben er diverse malen een halve dag geweest met een lesklant van hun en alles is transparant, paarden worden getraind, er zijn lessen, gaat continue door en kun je ook allemaal zien.
Rowdine schreef:Vala schreef:Dat begrijp ik ook niet, de hoofdaanklacht zou gericht moeten zijn tegen Mischa Koot lijkt mij.
Als Mischa werkt voor Bartels, dan kan het goed zijn dat Bartels verantwoordelijk is. Maargoed, ik weet de onderlinge (werk) verhoudingen niet.
bulck schreef:En zelf merken?? ik vermoed dat mevr Engel veel liet doen, immers betaalde ze ervoor. En waarschijnlijk zullen er ook andere mensen dat paard opgehaald hebben in opdracht van haar.
Maar dan gaan we weer speculeren.
Rex_Rolfo schreef:Voor aanhangers van een complottheorie: Stel nu eens dat er een paard is dat sprekend op U2 lijkt. Ziet er niet zo best uit, heeft een bepaald niet nette ruiter gehad maar echt, als je niet dagelijks in de stal komt zou je zweren dat 't 'm is......
Furrow schreef:Is er een reden gegeven dat hij op pensioen ging, ik vind op google niets?

Adrian schreef:Foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Niets aan de hand met dat dier, zo te zien !!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Adrian schreef:Foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Niets aan de hand met dat dier, zo te zien !!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
warwick schreef:Ik zat net RTL boulevard te kijken en daar kwam ze langs met U2. Ik zag op het eerste gezicht zo snel niet dat het paard grote wonden had. Kunnen natuurlijk oude filmpjes zijn.

youngster schreef:warwick schreef:Ik zat net RTL boulevard te kijken en daar kwam ze langs met U2. Ik zag op het eerste gezicht zo snel niet dat het paard grote wonden had. Kunnen natuurlijk oude filmpjes zijn.
Dat denk ik niet gezien het voorval wat besproken werd.
Ik zag nou geen paard wat zwaar mishandeld was en heul mager was. Dat krijg je niet zomaar weer goed in een paar weken
Zeker niet als hij eerst apatisch was

Air schreef:Er gaat nog een tijd overheen voor zulk nieuws naar buiten wordt gebracht he, zoals te zien op die facebookpagina heeft ze er al een maand geleden een bericht opgezet over de schade aan zijn kaak.
Wanneer er wat anders vastgesteld door de dierenartsen dan is dat gewoon bewijs en kan je speculeren wat je wil maar de feiten zijn dan anders.
Denken dat de waarheid anders is omdat je het niet kan geloven maakt nog geen feit.