Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iris82 schreef:Ik vind m eigenlijk erg grappig, maar wel op het randje (nee Bizzy, ik heb geen zuurtjes gegeten) met een steigerende shet.
Gastje kan wel rijden!
Zure matten haha.
Al moet ik zeggen dat ik wel vaker iemand over een shetlander heb zien springen hoor. Cayenne schreef:ambre schreef:Ik zal er wel te oud voor zijn.
Ik ookEn wat een rare manier van lopen heeft dit paard. Net geen uitgestrekte draf, net geen passage en wat een vreemde galop
Dacht even dat het paard bezopen was.
UltimOo schreef:er zitten ook hele normale tussen, die toch leuk zijn!
zoals die van Daan van Geel, springt met zijn paard over ene grasmaaier en een auto heen, en Stefan Adamowicz, die zit op een kleine pony, rijd in volle galop op een oxer van ongeveer 1.50 af, en de pony sjeest er heel hard onder door..
dat vind ik wel leuke filmpjes haha
Christiene schreef:http://www.zie.nl/video/ingezonden/Man- ... zgljfnn6d# dit vind ik echt goor.. hij doet gewoon de sperma in de bier![]()
![]()
![]()
![]()
Op anderhalve minuut is de grote wisseltruc.
Nicole schreef:_Lorette_ schreef:Het is toch ook een stukje sportiviteit en creativiteit? Ik vind dit niet ‘hersenloos. Dat serieuze gedoe altijd…
Precies, kom op mensen wees eens niet zo serieus beetje gezelligheid en idioot doen is alleen maar goed en vooral als je andere mensen mee aan lachen kan maken