Hollebol schreef:Oh, nee! Ik heb net een hele stapel boeken gekregen met o.a Bianca, en ik vind het helemaal geweldig!
en je wilt er niet vanaf?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De vierdelige serie van "De Akkerlanden" heb ik trouwens volgens mij nog vaker herlezen... Heb ze heel lang gehad, maar laatste verhuizing hebben ze niet overleefd....waar ik uiteraard al vrij snel spijt van had
Brendaaaa schreef:Ik (1977) ben echt VERSLAAFD geweest aan de Bianca-boekjes, en als een echte Brenda, vond ik ook de Brenda boeken geweldig! Ik heb er nog een heleboel (oude). Als jong meisje verzon ik dat ik zelf die avonturen beleefde.... zucht....
Arabesk schreef:Brendaaaa schreef:Ik (1977) ben echt VERSLAAFD geweest aan de Bianca-boekjes, en als een echte Brenda, vond ik ook de Brenda boeken geweldig! Ik heb er nog een heleboel (oude). Als jong meisje verzon ik dat ik zelf die avonturen beleefde.... zucht....
![]()
Ik ('79) ook![]()
Mijn ouders gingen vaak naar Drenthe met ons en dan dacht ik 'oh dit is precies zoals in het boekje'
Één boekje vond ik stom, die over die film en dat ze verliefd werd op een jongen. Dat vond ik verraad
Arabesk schreef:Brendaaaa schreef:Ik (1977) ben echt VERSLAAFD geweest aan de Bianca-boekjes, en als een echte Brenda, vond ik ook de Brenda boeken geweldig! Ik heb er nog een heleboel (oude). Als jong meisje verzon ik dat ik zelf die avonturen beleefde.... zucht....
![]()
Ik ('79) ook![]()
Mijn ouders gingen vaak naar Drenthe met ons en dan dacht ik 'oh dit is precies zoals in het boekje'
Één boekje vond ik stom, die over die film en dat ze verliefd werd op een jongen. Dat vond ik verraad
Maartje1990 schreef:Arabesk schreef:
![]()
Ik ('79) ook![]()
want? Is ze eigenlijk lesbisch ofzo? Of in jouw beeld?