MiniLoe schreef:GamblersCup schreef:
Dat schrijf je ook alleen omdat het niet jouw mening is. Maar feit is, het is onverantwoordelijk tegenover het paard, de supermarkt en de mensen in de supermarkt en ongelofelijk asociaal. Moet "bokt" maar alles leuk vinden wat er met paarden gedaan wordt? Ook al is het tegen de wet, tegen de regels, asociaal, mensen in gevaar brengend, etc etc?
Wat goed van je dat jij voor mij kan bepalen waarom ik dit typische bokt reacties vind omdat het niet mijn mening is
Al was het wel mijn mening, dan nog zijn dit allemaal typische bokt reacties. Enkel afkraken... Hoor niemand over dat ze netjes een cap draagt, terwijl als ze dit niet zou doen heel bokt over dr heen zou krijgen, maar nu ze hem wel draagt hoor je daar niemand over.
Ze gebruikt geen zweep of sporen om het paard voorwaarts te krijgen, je ziet enkel een aarzeling bij het dier maar geen hevig protest.. maar ook daar hoor je niemand over... Supermarkt is bijna zo goed als leeg..frisdrank staat zo goed als vooraan, ze hoeft niet heel de winkel door, ik vind het typisch bokt enkel benoemen wat fout is en onverantwoord is... Maar positieve dingen worden gewoon weggelaten.
Dat heeft niets met mijn mening te maken want ook ik zou dit niet doen en vind die vloer erg glad, maar toch kan ik zie ik er de humor wel van in, sommige doen of het dier benen breekt en mensen gewond zijn geraakt... Kom op er zijn ergere dingen
In dit geval wil in graag invoeren dat we bij ieder HAW en RIJ-ITP topic verplichten een opmerking te maken dat het ondanks het overmatig slof- en spoorgebruik geweldig goed is dat de TS niet op een gladde vloer in een supermarkt traint.