Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskia505 schreef:friendly schreef:Dan stuur je toch een bericht naar een mod? Imo is het niet van toegevoegde waarde in dit topic. Het gaat hier niet er om wie Gast5428 is, hoe veel onzin zij ook verkondigd, maar over Charlotte Dujardin.
Oké baas
Mousmous schreef:Maar san87, is dat niet juist het punt, dat een hoop mensen juist niet door die kap heen kijken. Die in mijn ogen dus ook niet telt. Dit is een foto van een nog redelijk jeugdige Ferro, maar kijk eens naar de olympische spelen toen hij helemaal uitgezwaard en fiks bespierd was geworden. Dan zou je ook kunnen zeggen dat de nek niet het hoogste punt zou zijn. Hetzelfde bij Damon Hill. Zelfs ook bij Valegro waar ik een jeugdige foto van heb gezien met de nek als hoogste punt. Maar zodra die 'kap' er nog meer opkomt vertekent dat het beeld voor veel mensen denk ik.
Ik heb spaanse paarden gezien, en ook wel een fries, waarbij het midden van de kap opzij gekanteld was, dan zie je pas goed dat het allemaal alleen maar 'vlees' is wat boven de nek uitsteekt. En of je het nu moet wijten aan slofgebruik, daar geloof ik zelf niet in. kijk maar naar foto's van de spaanse rijschool, daar zie je hetzelfde gebeuren. Kan me niet voorstellen dat een plek waar ze zo klassiek scholen slofteugels gebruiken. Genoeg foto's van Lippizaners met een fikse kap en daarmee niet meer de nek als hoogste punt.
. Zelf kijk ik altijd door de kap heen, want dat is inderdaad gewoon vet.
maximuss schreef:Waar is dat feit te vinden?
Ik heb ze alletwee nog nooit met een slof gezien en heb op nogal wat engelse wedstrijden/ stallen rondgelopen.
Anoniem schreef:Nu breekt mijn klom Bomba. Dat jij niet geloofd dat ik zo nu en dan bij hen op stal kom moet jij weten maar jij doet nu net alsof jij er wel komt. Jij haalt mijn bewering onderuit maar hoe wil jij dan hard maken dat zij niet met slof rijden?
En inderdaad heb ik een foto van Ingrid Klimke in mijn profiel. Ik ben fan van haar manier van rijden, zij is een heel veelzijdige amazone.
Hoeveel bokkers hebben wel niet een foto van Edward of Charlotte in hun profiel staan? Moeten wij dan aannemen dat zij zich voordoen als Edward of Charlotte?
Hermelientje, jammer, ik had van jou wel verwacht dat jij door die kap van Valegro heen zou kunnen kijken. Blijkbaar had ik je toch te hoog ingeschat.
. 

Janine1990 schreef:Dorine92 schreef:Ligt net aan de foto. Je kunt van iedere combinatie wel een slechte foto maken. Gewoon op het verkeerde moment klikken.
Een hengstennek zit er niet spontaan op foto 1 wel en op foto 2 niet op
Nils_010 schreef:Nee maar op een foto kan jij ook net opeens een gek gezicht trekken terwijl je die normaal ook niet zou hebben... t is een moment opname.. en vaak ook het moment waar "sommige" mensen naar opzoek zijn.. de enige juiste manier van beoordelen is een (niet bewerkt) film fragment van toch wel minimaal een minuut of 2.