Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Vjestagirl schreef:Een paard heeft er geen last van dat ie geslacht wordt. De eigenaar hooguit, maar als je dood bent realiseer je je niet dat je dood bent...
Sorry Vjestagirl, maar wat een raar bericht is dit nou weer. Natuurlijk heb je er geen last van als je dood bent, dat maakt het nog niet rechtvaardig. Kunnen we iedereen die in de weg staat wel neer gaan knallen, daar realiseren ze zich achteraf toch niks vanWeer even een mooi voorbeeldje van persé tegendraads willen zijn! Imo 0,0 toegevoegde waarde aan de OP.
BaileyMix schreef:Vjestagirl schreef:Een paard heeft er geen last van dat ie geslacht wordt. De eigenaar hooguit, maar als je dood bent realiseer je je niet dat je dood bent...
Sorry Vjestagirl, maar wat een raar bericht is dit nou weer. Natuurlijk heb je er geen last van als je dood bent, dat maakt het nog niet rechtvaardig. Kunnen we iedereen die in de weg staat wel neer gaan knallen, daar realiseren ze zich achteraf toch niks vanWeer even een mooi voorbeeldje van persé tegendraads willen zijn! Imo 0,0 toegevoegde waarde aan de OP.
lrtj_ schreef:_Annemiek schreef:Amen...ook ik denk het zelfde!!
Zouden hun het trouwens ook doen als wij naar hun land zouden gaan??
Dit is puur een vraag geen rot opmerking naar het geloof toe hoor!
Ehh denk het niet.... Nederland het land waar alle culturen geaccepteerd worden. Behalve die van ons.

BaileyMix schreef:Vjestagirl schreef:
Nee hoor. Niet tegendraads willen zijn. Ik reageerde op degene die zei dat je het een paard niet aan kan doen om hem naar de slacht te brengen.
Overigens: als je mensen goed neerknalt realiseren ze het zich op het moment zelf ook niet. Maar dat is een ander verhaal.
? BaileyMix schreef:Overigens: als je mensen goed neerknalt realiseren ze het zich op het moment zelf ook niet. Maar dat is een ander verhaal.
?[/quote]
. Jij zegt dat ze het zich daarna niet meer realiseren. Ze realiseren het zich op het moment zelf ook niet als je het goed doet. Of het ethisch verantwoord is is de volgende vraag... Vjestagirl schreef:BaileyMix schreef:Overigens: als je mensen goed neerknalt realiseren ze het zich op het moment zelf ook niet. Maar dat is een ander verhaal.
Meen je dit nou serieus?
. Jij zegt dat ze het zich daarna niet meer realiseren. Ze realiseren het zich op het moment zelf ook niet als je het goed doet. Of het ethisch verantwoord is is de volgende vraag...[/quote]
robesh schreef:Leuke discussie weer. Wat ophelderingen dan maar. Er zit daar geen manege in de buurt. Dat is een stichting paard clep en Co. Deze verhuurt geen boxen en mag dat ook niet.
De eigenaren van de paarden aan de Gaslaan wisten zeker 8 jaar gelden al dat ze er weg zouden moeten. Dus geheel plots is het niet. Laat ik het er op houden dat ze een schadevergoeding willen en daarom het zo dik in de media gooien.
Hoe kom ik aan deze info. Mijn paarden hebben 4 jaar in een nabijgelegen straat gestaan. Alle mensen met paarden in de buurt vergaderde ongeveer 2 x per jaar over vanalles. Bijv gebruik van de gezamelijke bak. Dus de mensen ken ik en ook de situatie.
Ze betalen daar geen drol in vergelijking tot een manege en zijn eigen baas. Dat willen ze niet opgeven . Denk ook niet dat een manege zit te wachten op dit soort klanten hahaha.
pidoro schreef:Ik wil niet racistisch zijn ook deze mensen hebben recht op leven maar aanpassen moeten ze zich wel en juist dat doen ze niet.
Je bent wel xenofoob. En je weet niets van de wereldgeschiedenis en de agressieve manier waarop wij westerlingen onze religie eeuwenlang hebben opgedrongen aan elk volk dat we tegenkwamen (en nog steeds, dat noemen ze 'missiewerk' - Afrikanen vertellen dat ze geen condooms mogen gebruiken enzo). Den Haag heeft een zeer grote hindoe-gemeenschap en ik ben benieuwd wat jij precies met 'aanpassen' bedoelt. Moeten ze christen worden? Of misschien atheïst? Of moeten ze hun hindoedingetjes maar in één van 'onze' kerken gaan doen? 
denice schreef:Ik woon ook in Denhaag en naast mijn huis staan er paarden. Gewoon in een stal, dag en nacht, ingebouwd tussen muren en geen daglicht. Met wat platen het dak. Heel veel overlast van vliegen, die beesten komen echt letterlijk amper buiten. Zulke stallen moeten ze imo heel snel opdoeken!
Vjestagirl schreef:lovepaard123 schreef:niet normaal! je kan die mensen/ dieren toch niet zomaar op straat zetten! zet het in het nieuwsdoor de media schamen mensen zich meestal !
De gemeente hoeft zich nergens voor de schamen. De huurders wisten al tijden dat ze weg moesten. Struisvogelpolitiek laat dat niet weggaan, en nu aan de grote klok hangen hoe zielig ze zijn? Geklets.