Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sassie81 schreef:Pff bizar dat elk topic of nieuws item zo eindigd op bokt. Niet te geloven...
Heleennn schreef:sassie81 schreef:Pff bizar dat elk topic of nieuws item zo eindigd op bokt. Niet te geloven...
Bizar dat er in elk topic mensen zijn zoals jij die zich er niet bij kunnen neerleggen dat het niet alleen 'my way or no way' is. Luister ook eens naar andere meningen ipv je eigen mening zo op te dringen.
Ik denk echt dat je mijn berichten niet goed hebt gelezen. Heleennn schreef:sassie81 schreef:Pff bizar dat elk topic of nieuws item zo eindigd op bokt. Niet te geloven...
Bizar dat er in elk topic mensen zijn zoals jij die zich er niet bij kunnen neerleggen dat het niet alleen 'my way or no way' is. Luister ook eens naar andere meningen ipv je eigen mening zo op te dringen.
Lante schreef:Gast5428: Als ze hem al gebruikt, dan gebruikt ze hem wel correct. Moet je zien hoe mooi dat paard bespierd is. Denk echt niet dat ze hem nodig heeft.
Hoeveel punten wil jij per oefening die verder nagenoeg perfect uitgevoerd is van de 10 aftrekken voor het feit dat hij net iets te rond is voor het perfecte plaatje?
En hoeveel dan voor tactfouten. Wat straf jij zwaarder af?
Electra63 schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat Gast5428 haar meninggoed verwoord en onderbouwd. Ik lees hem graag.ze zegt dat ze het een goede combinatie vindt, maar geen WR. Niets mis mee.
Ik snap de kritiek op Gast5428 niet zo.
Zij doet haar best om mij te overtuigen, dat is het spel, toch? Anoniem schreef:Nog even snel een reactie dan.
De hals bij Valegro is wel bespierd maar de bespiering zit op de verkeerde plaats. Dat zie ik aan die valse knik.
De tactfouten in die overgangen zouden wat mij betreft een 6 opleveren voor die overgangen
En het feit dat hij te rond loopt aan de voorkant zou voor mij minstens een punt aftrek zijn per onderdeel. In de appuyementen duikt hij behoorlijk in de hand dus daar gaan dan 2 punten af.
En dan natuurlijk krijg je ook nog punten aan het eind van het protocol. Daar zou ik dus naar een 71/2 gaan omdat ik niet alleen vind dat hij te diep loopt maar ook impuls mist, onvoldoende gebruik van het frame heeft enz.
Fijne avond nog allemaal.
Edward blijft ook mijn favoriet omdat hij elk paard naar grote hoogten kan rijden en ik weet zeker dat er nog heel wat mooie paarden aankomen.Anoniem schreef:Lante schreef:Je hebt mijn post wel gelezen Gast5428..?Dat een paard wel eens wat te rond wordt of als het hoogste punt van de hals even net niet het stuk achter de oren is, dan is dat niet direct een valse knik. Dat weet je toch wel?
Ja, dat kan natuurlijk maar waarom is dat bij Valegro dan bijna altijd het geval?
Caatje87 schreef:Jeetje wat een verhitte reacties op Gast5428!
Ik vind het juist goed dat het met foto's onderbouwd wordt. Dat doet iedereen namelijk ook altijd met Edward en nu blijkt dat ook Charlotte dit soort momenten heeft. Oftewel niemand is perfect.
Voor mij blijft Edward mijn favoriet, maar met Charlotte haar rijkunsten zou ik ook elke dag willen ruilen. Maar als ik kijk naar wat ik graag zie dan is het Edward met zijn paarden en idd met het WR dat hij had toen met Totilas, dat was voor mij echt kippenvel en tranen in de ogen.. Dat heb ik nu zeker niet gehad.

niet erg uiteraard, maar dat valt ook mij op. Niet elke reactie hoeft een reactie te hebben/ krijgen, niet elke reactie is specifiek op Gast5428 gericht. Ik had lekker alleen geantwoord op de mensen die me quoten of m'n naam noemen in een reactie.
je hoeft niet meteen je gedachte gang om te gooien om het met elkaar eens te zijn, maar elkaar een punt geven is een kleine moeite. Er zijn zat mensen die er hetzelfde over denken, en genoeg mensen die het er niet mee eens zijn.
dan kom je minder 'bot' over. Het is een forum en moet voor iedereen leuk blijven. (En vat m'n post niet aanvallend op)
manubres schreef:Maar mij gaven Edward en Totilas wel dat kippenvel en wauw-gevoel en Charlotte en Valegro niet...