En wat als iemand wel het Geld bied en diegene het dan niet betalen kan? Waar gaat het paardje dan heen?
naomi_g1998 schreef:Nu jullie het over Carino hadden, hij is nummer 23 en er werd net gezegd dat die niet mee deed?...nummer 6 doet niet mee.23 wel
SSmonamiSS schreef:En wat als iemand wel het Geld bied en diegene het dan niet betalen kan? Waar gaat het paardje dan heen?Ik neem aan dat ze niet bieden als ze het niet kunnen betalen? O, ik dacht 22 of 23
Start-Nr. Cat-Nr, paard Resultaat premie1 1 Elmo 2 2 El Vigo 3 3 Jalon van de Riethoeve 4 4 Elanda_EB 5 5 Edgar 6 6 Acodora 7 7 Enrico M 8 8 Valentino V Z 9 9 Eclips 10 10 Enett 11 11 Elcapone M 12 12 Eddie Blue 13 13 Click for Quality 14 14 Doris 15 15 Durano E. 16 16 Dame de Fondriére 17 17 Diarado HS 18 18 Dali 19 19 Dexter 20 20 Diranca S 21 21 Dante 22 22 Cyprus 23 23 Carino 24 24 Caprinummer 6 staat er ook op, zal wel een fout zijn?
Ketaki schreef:wie is degene die continue praat.laat hem vervangen voor iemand die fatsoenlijk kan praten zegKan jij het beter? Ik doe het hem niet na in ieder geval. Hij doet vaker veilingen, is ook speaker bij koersen.
NienkeV1994 schreef:Zo die is ook fris, vliegt met voorbrenger en al door de bak ik vind die voorbrenger echt verschrikkelijk.
Ketaki schreef:NienkeV1994 schreef:Zo die is ook fris, vliegt met voorbrenger en al door de bak ik vind die voorbrenger echt verschrikkelijk. Inderdaad, valt ook op dat de paarden bij de andere rustiger zijn.
Eddie Blue, staat eronder Maar Carino staat er toch gewoon bij? Of gaat het over een andere en heb ik dat gemist
Vliendertje schreef:Grappig he, dat karakter verschil. Van stuiterende paarden tot echt nuchtere paardjes zoals deze.ligt ook aan de voorbrenger.er is er ook 1 die continue aan de teugels trekt, ja dan krijg je felle reacties van het paard terug