Ik ben ook erg benieuwd naar je herstel, dus voeg je wel even toe op FB.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Papegara schreef:Kiki: Heb nu toevallig een aantal hele slechte dagen. Ik ben pijnstillers aan het afbouwen en krijg er nu 15 per dag. Vandaag weer even in de rolstoel gezeten. Kon niet meer opstaan, overal pijn. Uitslag word gelukkig minder, maar is nog niet weg. Ik krijg alleen wel brandplekken op mijn voeten en benen, Geen idee hoe dat kan.
Ketaki: ik heb er nu 2 weken opzitten, nog 10 te gaan
Papegara schreef:Herstel gaat langzaam.
Heel veel goede maar ook heel veel slechte dagen.
Ik ben iets te fanatiek geweest toen ik dacht dat ik weer kon lopen, en daar word ik nu weer voor gestraft![]()
Maar ik merk dat ik ook zo moe word van het 24/7 in bed liggen.. geen frisse lucht..
Papegara schreef:Ik ben verder niet ziek (gelukkig).
Maar omdat ik nog niet fatsoenlijk in de rolstoel kan zitten (als ik dat doe, ben ik weer een paar dagen slecht), willen m'n ouders liever dat ik lekker in bed blijf.
Mijn gips zit ook heel los weer omdat ik weer veel ben afgevallen. ze hebben er 5 cm uitgesneden en met banden vast gemaakt. Maar nu kan ik hem haast helemaal draaien > kan dus verkeerde bewegingen maken waardoor ik nu even extra voorzichtig moet zijn.
Morgenmiddag weer op controle, moet elke donderdag
Papegara schreef:Ja ze hadden mijn huidige korset open gesneden en er 5 cm vanaf gehaald. toen zijn er 2 banden omheen geplaatst om hem strak te trekken. Die zitten er nu nog om, maar kunnen niet strakker.
Morgen heb ik controle, dus neem aan dat ik opnieuw ingegipst word, want ik vind dit ook eng.
voor jou, gewoon omdat je het verdiend!
Niet leuk en niet eerlijk alleen maar zo af en toe naar je paard te kunnen kijken..