Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:ietjelover schreef:Ik ben al druk aan het zoeken na een andere opleiding maar man wat is dat moeilijk zeg.
Nu weet ik echt niet meer waar ik heen wil
Je mag het er toch gewoon afmaken?
ceasario schreef:ietjelover schreef:[
wat er gebeurd als we blijven zitten.
Dat ligt aan je eigen inzet..
little_king schreef:Balen dat je zo niet weet wat je dan wilt gaan doen.
ceasario schreef:little_king schreef:Maar het is wel fijn dat je een opleiding kiest waar je in ieder geval niet met tegenzin heen gaat.
Ze gaat toch voor de sport..Anders wordt het de Lidl.
schoentje schreef:En bij business zit het instructeursdiploma niet eens bij. Dat is nou net het enigste dat je nodig kunt hebben in de paardenwereld.
Als je een studie doet om eens breder verder te kunnen, was het misschien beter geweest om een ander soort, niet paard gerelateerde opleiding te kiezen, die waarschijnlijk ook nog eens goedkoper was geweest.
schoentje schreef:Gelukkig dat de opleidingen even duur zijn.
Maar toch lijkt het me dat een paardenbusiness opleiding minder aanzien heeft dan een willekeurige andere business opleiding. Dus als je toch geen intentie hebt om de paarden in te gaan, lijkt me deze opleiding niet de juiste keuze. Maar als je wel de intentie hebt de paarden in te gaan is deze opleiding nutteloos.
Maar goed, je gaat nu voor iets anders. Veel succes met het zoeken!
Esprit4 schreef:is aoc geen optie
Citaat:De opleiding paraveterinair is niet helemaal het zelfde als de opleiding tot dierenarts assistente, al hebben velen het idee dat zij dezelfde taken hebben.
Citaat:Aangezien het hard werken is en niet heel erg veel verdiend zal men een voorliefde voor dieren moeten hebben.