Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Tendance schreef:Ik geef alleen aan, dat ik vind, dat ze in bepaalde zaken gelijk heeft en dat ik jouw opmerking neerbuigend vind.
Iemand afrekenen op leeftijd vind ik niet netjes. In ieder geval niet op de manier hoe jij het doet. En wie zegt haar, dat mensen die ouder zijn wel gelijk hebben?
Ze heeft in bepaalde zaken gelijk maar ik ben het wel met essisilly eens dat ze nog veel te leren heeft als ze zo stellig beweert dat zijn achterhand gebruik slecht is, het is wel de nr 1 op dit moment
DezeNaam schreef:anneliesdj schreef:@ DezeNaam; kun jij een ander bekend GP paard noemen wat volgens jou wel goed achterbeengebruik heeft?
Fuego, Damon Hill.
Dat lijkt me inderdaad geen goed voorbeeld. Hoop spektakel maar technisch gezien schort er nogal wat aan. Bizzybijtje schreef:Fuego trekt zijn hakken naar achteren op en oogt behoorlijk hectisch. Ook een hoop voorbeengezwaai wat afleidt. En hij maait.
Damon Hill heeft idd wel een goed achterbeengebruik. Net als Totilas
DezeNaam schreef:Bizzybijtje schreef:Fuego trekt zijn hakken naar achteren op en oogt behoorlijk hectisch. Ook een hoop voorbeengezwaai wat afleidt. En hij maait.
Damon Hill heeft idd wel een goed achterbeengebruik. Net als Totilas
Een hoop voorbeengezwaai? Sorry maar wat doet Totilas dan?xD
Maar dat hij hectisch oogt is eerder een mening.(:

als de bedoelingen zo goed zijn, leg je haar uit waarom je het er niet mee eens bent, dan begin je niet met "broekie". Die 14 jarige reageerd volwassener en netter dan die wat zich er boven plaatste. Ayasha schreef:Totilas was ook hectisch bij tijd en weile... Op het einde minder en minder maar zeker in den beginne (toen hij ook al ver over de 80% scoorde) was ie wel degelijk hectisch. Een hakkentrekker was het niet maar dat is ook mee een spanjaarden-trekje vrees ik.
Verder vind ik ook dat er bijzonder tekenend gereageerd wordt.als de bedoelingen zo goed zijn, leg je haar uit waarom je het er niet mee eens bent, dan begin je niet met "broekie". Die 14 jarige reageerd volwassener en netter dan die wat zich er boven plaatste.
Daarmee leert DezeNaam ook meteen.

karijn schreef:Waarom kijkt iedereen toch alleen naar de achterhand? Ik kijk ook graag naar de schouderpartij, het gemak waarmee een paard zijn voorbeen los en ruim naar voren beweegt vanuit de schouder. En dat doet deze met gemak. Daarin zie ik Totilas terug en is dat niet hetgeen (naast zijn zwarte kleur) waar bijna iedereen verliefd op werd destijds? Overbouwd, kort of vierkant in het model, dit paard laat nu zien heel fijn al te kunnen bewegen.
Sok schreef:Eindelijk! Erkenning voor een paard met goede verhoudingen in z'n lijf, in plaats van alleen enorme gangen (wat deze overigens ook heeft)! Ik ben fan!
Citaat:Goede verhoudingen? Verklaart u nader?
Maar toen zag ik dat het eerste stuk in elk geval niet door hem geschreven is.
.