Helaas eerst nog een halfjaar afstuderen. Past precies in mijn profiel (studie media/communicatie, affiniteit met paarden en veel op bokt )
Indd lijkt me een hele mooie baan. Zou er zo aan willen beginnen..Heb alleen niet zo'n opleiding..Dus zoeken jullie nog een BBLer.. ik kom wel..
Ik voldoe aan bijna alle eisen alleen heb geen hbo opleiding gehad. Jammer Het lijkt me een leuke job!
Ben ook op zoek naar een baan maar helaas geen hbo opleiding . Zou zo mijn cv op willen sturen! Ga misschien de gok wagen.
LisaFaded schreef:Vandaag kan ook nog de hele dag tot 22 juli . Ik ga nu solliciterenIn de advertentie staat Citaat:voor 22 juliDat was dus gisteren.Succes allemaal!
In 4 minuten een brief schrijven? Da's knap. Hier zit wel wat meer tijd in een brief Nja niet geschoten is altijd mis toch?
Haha + doorlezen door anderen.. Ik heb ook gesolliciteerd, ik ben heel benieuwd. Lijkt me echt een hele leuke functie!
Winged schreef:In 4 minuten een brief schrijven? Da's knap. Hier zit wel wat meer tijd in een brief Nja niet geschoten is altijd mis toch?Nee haha was er vorige week al mee bezig geweest, had 16e al een reactie geplaatst. 4 Minuten red ik ook niet nee.
Er is enthousiast gereageerd en we zitten nu ruim over de 200 sollicitaties... Het selecteren voor de tweede ronde is dus nogal een klus Hoop leuke brieven en CVs