Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Durf jij dan te beweren dat het een slechte ruiter is?
So far is ie nog steeds beter dan het overgrote deel van Nederland en zeker België.
Wat zegt dat dan over die ruiters als Rath een slechte ruiter is?
. Ayasha schreef:Ik niet. *haalt schouders op*
Ik had het over de discussie die gaande is. Al kende je de president. Zou me nog geen jota kunnen schelen.
Je beweerde zelf dat je Rath geen reactie had zien geven ("gezien jij nog geen reactie tegen gekomen bent van rath" impliceert nl dat jij er ook nog geen gezien hebt) ; Dan heb je dus blijkbaar wat gemist, Rath heeft al een paar keer gereageerd op de discussie's die gaande zijn in interviews. 
Nynke1 schreef:terpentijn schreef:Mij is het een compleet raadsel dat ze daar niet een betere ruiter mee aan de slag laten gaan, want deze twee zijn gewoon geen combi.
Dat het geen passende combi is wil nog niet zeggen dat, dat de ruiter meteen minder goed of slecht maakt.
HorseTimeXL schreef:zo wat jammer zeg. het klinkt allemaal vaag, want het wordt allemaal steeds uitgesteld. maar ik kan best geloven dat het komt door allemaal pech. hoop voor Rath, dat er snel zonnige tijden met zijn paard zullen komen. ik gun het ze van harte!