Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:Ik kan, en mag, jullie vertellen dat de paarden niet geleden hebben.
Ze zijn gestikt en het vuur is niet in de stallen geweest. Ze liggen er bij alsof ze slapen.. Onaangeroerd, helemaal heel en zelfs de dekens zijn niet stuk of wat dan ook.
Ze hebben ook geen paniek gehad, er was in de stallen (strooisel etc) niet iets te zien wat op paniek leek..
Sita_ schreef:Ik kan, en mag, jullie vertellen dat de paarden niet geleden hebben.
Ze zijn gestikt en het vuur is niet in de stallen geweest. Ze liggen er bij alsof ze slapen.. Onaangeroerd, helemaal heel en zelfs de dekens zijn niet stuk of wat dan ook.
Ze hebben ook geen paniek gehad, er was in de stallen (strooisel etc) niet iets te zien wat op paniek leek..
gekvanfleur schreef:Sita_ schreef:Ik kan, en mag, jullie vertellen dat de paarden niet geleden hebben.
Het neemt de pijn niet weg, maar het is wel fijn om te weten dat er waarschijnlijk geen doodsstrijd is geweest. Waarschijnlijk zijn ze al snel bevangen geraakt door de rook..alsnog een afschuwelijke nachtmerrie. Kon de ingang naar de boxen niet meer bereikt worden door het vuur?