Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nynke1 schreef:Vreemd verhaal testebeest. Hoe kan zo'n meisje zomaar andermans paard meenemen als zij er niet op had mogen zitten? En dat zo'n eigenaar pas om 20.00 op de hoogte wordt gesteld? Heel vreemd.
franka75 schreef:jeetje , maar dat maakt de zaak natuurlijk weer heel anders, nog net zo erg voor meisje en familie maar die man heeft een probleem nun , doordat zij erop zijn gaan zitten en dit gebeurd is en ze dus duidelijk het erf af wilden. en geen da bij dat arme dier die waarschijnlijk ook vreselijk over zn toeren was. ronduit schandalig dus. en sterkte voor de eigenaar . Al zou ik als eigenaar hoe dan ook erbij willen zijn en anders word er niet gereden.
Nynke1 schreef:franka75 schreef:jeetje , maar dat maakt de zaak natuurlijk weer heel anders, nog net zo erg voor meisje en familie maar die man heeft een probleem nun , doordat zij erop zijn gaan zitten en dit gebeurd is en ze dus duidelijk het erf af wilden. en geen da bij dat arme dier die waarschijnlijk ook vreselijk over zn toeren was. ronduit schandalig dus. en sterkte voor de eigenaar . Al zou ik als eigenaar hoe dan ook erbij willen zijn en anders word er niet gereden.
Zeker omdat de meisjes nog zo jong zijn. De eigenaar wist dat ze zouden gaan rijden. Vraag me af of de beste man duidelijk heeft gezegd dat dit niet mag maar de meisjes het toch hebben gedaan, of dat de man ze toestemming heeft gegeven..

Elco schreef:Laat dit een les zijn voor alle mensen die een paard verzorgen of ongevraagd met een paard naar buiten gaan..
Ik vind het heel erg voor het meisje en de familie, maar ik zou woedend zijn als mijn paard zo behandeld zou worden..
En ik zou zeer zeker dat meisje/ familie aansprakelijk stellen voor de opgelopen schade aan het paard..
Het is toch een soort van joyriding..