Ik ken B als een eerlijke man met hart voor dieren , en hij is al jaren actief bij het fjorden paarden stamboek, en betekend en doet veel goeds!
Elke handelaar ,loopt het Risico een keer een paard te verkopen ,wat achteraf het 1 en ander mankeert, maar ik ga geheel met Naisven mee ook, had hem verzekerd, de mijne kocht ik ziek, en ne niet van B. maar ik wist dat die ziek was,en toch gekocht...
ja johnny en ara ik was 15 jaar zag een veulen met een enorme snotneus, klaar en rijp voor de slager hoestte de longen uit zijn lijfje, maar ik was 15 erg penny (nog steeds haha) en wou hem hebben want hij was zielig maar ik kocht bewust een ziek paardje anders werd die frikandel...
Betreffende paardje is verzekerd, godzijdank kwam de verzekering niet checken of die gezond was pfieuw , we praten hier overigens over 1997 ...en nu 15 jaar later doet die het nog steeds en is een grote knappert

B staat op de keuring altijd klaar om met mijn Wilde hengst de rondes te rennen ....nee grapje hij is klophengst maar wel een etterbak, en B kan dat net wat beter aan dan ik zelf..
Affijn maar wat ben ik blij met de verzekering!
tja we zullen zien hoe alles loopt , maar nogmaals mijn kijk op B veranderd absoluut niet, ik zou ik elke geval mijn paard mocht het ooit nodig zijn daar met een gerust gevoel achterlaten 100% ...